בחלק זה, אלמד אותך את השלבים למרגרה. מרגרה הוא ריקוד עם מסורתי של דרום מזרח אסיה, המסמל יבול טוב ומזל. זה מבוצע עם מוזיקה על ידי ביצוע לולאות עם כיוון השעון ונגד כיוון השעון עם רגל אחת באוויר בכל פעם.

ראשית, התחל על ידי הבאת רגל ימין לפני העקב השמאלי ורקיעה אותה על הקרקע כדי להשמיע צליל ראשוני לפני שאתה נכנס ללופ הראשון שלך עם שתי הרגליים על הקרקע. כל התנועה הזו צריכה להיעשות מול מזרח כשרגל ימין חוזרת לגעת בשמאל שלך בכל סיבוב אז זכור לשמור על שתי הלולאות בכיוונים מנוגדים כאילו אתה עושה מעגל שלם סביב עצמך. לאחר מכן החזירו את הצעד שלכם אחורה ואז חזרו על התהליך הזה על ידי הבאתם אחד מול השני, אך לסירוגין איזה מהם מגיע לפנים בהתאם לאיזה כיוון אתם הולכים.

הכוריאופום של מרגרה מבוצע מ-4 רקדנים בחדר (הווריאציות עשויות לכלול רקדנים נוספים ומספר חדרים). שלושה מהרקדנים נייחים, אחד הוא המנהיג. רקדנים נעים בחלל בצורה אלתורית, מחליפים תפקידים של "מנהיג" ו& ... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

לליווי משלמים כדי לבלות עם הלקוחות ולרוב הם מקבלים תשלום לפי שעה.

רבים מאתנו יודעים על שירות ליווי רק כאשר אנו נתקלים בו במחקר שלנו על זנות, אם כי מלווה מועסק בעיקרו לצורך חברות. מלווה הוא אדם שמשתתף באירועים או במקומות עם הלקוח שלו, כגון במהלך העסקים כדי לספק תמיכה מקצועית. הלקוח משלם עבור הזמן שלו.

לחלקם, עצם האזכור של שירות הליווי מעלה תמונות של פעילות מעוררת חושים וחשאיות שהיא בלעדית לחלק מסוים בחברה.

נושא הסעיף: פגמים בסיסיים של טיפולוגיות פסיכולוגיות https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://israel-lady.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

מילות מפת ... Читать дальше »

Просмотров: 71 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מועדוני החשפנות קרובים אפילו לזה. חלקם יקרים יותר, אחרים יפים יותר ונראים טוב יותר. הנה רשימה של כמה ממועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק

פסקה כתובה על חדר מטרופוליטן:

The Metropolitan Room הוא אחד ממועדוני הריקודים הכי מפתים בניו יורק מכיוון שבהשוואה למועדוני חשפנות אחרים יש בו אווירה אלגנטית לכאורה. זה גם מספק חשפניות שמתמחות בצורות בידור מותאמות יותר, למשל, שיחה אישית יותר לאורחים וללקוחות שלהם. ועם התאורה העמומה המיושנת שלהם, זה באמת ייראה כאילו אתה נמצא במועדון ישן ולא במועדון חשפנות.

ניו יורק היא עיר שוקקת עם המפעלים הטובים ביותר שתוכלו למצוא בכל מקום בעולם. להלן כמה ממועדוני החשפנות המובילים בניו יורק. רקדנים במקומות האלה ידועים בכך שהם מורידים את הבגדים ונותנים למבקרים מופע לזכור.

1) The Supper Club - מועדון החשפנות הט ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)