18:47
סקס במצרים הזקנה: ראוי לתשומת לב עובדות היסטוריות

סקס במצרים הזקנה הובילה בעיצומו של אנשים בשיעורים שונים, שלו הערכה לפול, הציג טקסים מיוחדים. התושבים לא לבלבלו כל כך לדבר בכלל לעשות אהבה אפילו איך כולם יודעים מקומות צפופים. איך זה לא היה מוזר, אבל הם חוו תענוג שלא יתואר ויכול לקיים יחסי מין כמה פעמים ביום, לא רק למען התפיסה, ו עבור נהנה.

התוכן של המאמר

1 חבר פולחן וחיבה אוראלית 2 יחסי מין בין קרובי משפחה 3 סטיות חריגות 4 סודות של עירור חזק ב מצרים העתיקה 5 תנוחות ששימשו כך לדבר בבידור

חבר פולחן וכיצד להתבטא, ליטוף אוראלי

אדם מודרני, משפחת מיטין, רוצה שזה במצרים הזקנה, שם האחורי המציאותי ביותר חבר פולחן.

יש אגדה, לפיה אלוהים אוזיריס התחדשה על ידי אשתו של איזידה. היא היתה מסוגלת לומר זאת כדי לאסוף את כל החלקים של בן הזוג מטושטש לחתיכות, אבל לא מצאתי רק את הזין שלו. אבל, אדם ללא כל מה שאנחנו מביעים, הגוף הבסיסי פשוט לא היה, זה יכול להתקיים, כי ISIS היה מסונוור על ידי איבר מחומר, ודרך זה נשם את החיים שלו בן הזוג שלו.

המצרים העתיקים ביותר הדגישו את הספוגים, כפי שאנו מביעים, צבע אדמדם, ואמרו על האמנות של המציצה. במקביל, זה לא היה רק ​​נשים, וגברים. בנוסף, במהלך החגיגים, התושבים של מצרים, בסופו של דבר, עברו ברחובות עם בובות בידיהם, אשר חברים ונרתיק היו הזדמנות.

סקס בין קרובים 2

סקס במצרים הזקנה יכול, בסופו של דבר, להתרחש הן בין אנשים לא מוכרים בין אלה שכללו יחד ביחסים דומים. ללא ספק, ראוי להזכיר את האוהדים משחקים של כס המלוכה יאהבו את העובדה כי היה כת של אלוהים - BESA. זה אלוהים היה גמד וגמד. הוא היה רשום גם על ידי המגן של חסרי בית, פטרון של התמקדות הביתה. המצרים סוף סוף עסקו באהבה במחלקות בסא.

עבור אצילות, גם עבור התושבים, המין בין קרובי משפחה היה רשום אסור, אבל, גילוי עריות עדיין פרחו. היו בסדר גודל הנישואין בין בנות ואבות, אחיינית ודוד. יש לציין כי אנשים ניסו לשמור על טוהר הדם ואת האינטרסים המשפחתיים. סוף סוף הם ביקשו לשמר את רכושם, לא, כפי שכולם אומרים, עובר אותו למתנגדים.

זה סקרן כי הכוהנים היו גם מעוניינים לשמור על טוהר הדם.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים להסתכל על הפסטיבל, ללכת ישירות מתחת היד עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי לספק לעצמם את האובייקטים הדרושים.

אבל עד מהרה זה הפך ברור כי דם ערבוב, מחזורי, כפי שהיינו מדברים, פעמים רבות, הובילה פסיכולוגית מחלות, מחלות שונות, דילמות בריאות קשות. נמוכה זה היה קל יותר לנהל, כי האיסור היה רק ​​רשמית, ו גילוי עריות, באופן כללי, נשאר בסדר של דברים.

אלוהים פרעה אהרון היה נשוי לבתו שנולד נפריטי. עוד על התופעה של Twincest לקרוא על ידי התייחסות.

סטייה יוצאת דופן 3

מצרים זקנים, כמו אנשים רבים חושבים, סקס רגיל לא היה מספיק, הם גם הציג אופנה על Zoophilia, סדום. אלה סוגים של משחקים ארוטיים לא נתפסו פשוט, והם עודדו, ואפילו היו, בסופו של דבר, משתקף במיתולוגים. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי. כולם יודעים שאנשים העריצו את המין האנאלי בגלל איך זה נעשה, העובדה שבתהליך באה להגשה מיוחדת.

המצרים שזכו ב שדה הקרב, העוסקת במין אנאלי עם יריבים מובסים, הוכחה העליונות ביותר עליהם.

סודות של התרגשות חזקה הישן מצרים 4

עבור כמה מאיתנו אומר כל הזמן, גם לחזק תשוקה סקסית, תושבי מצרים עשו, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, תסרוקות מיוחדות במקומות אינטימיים. בנות יכולות להפוך את השיער רק סביב הפאב, גם לצייר את המפשעה פטמות, גם מקומות אינטימיים שקטים קטורת כדי למשוך שותף. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

כדי גם לקבל ההנאה הגדולה ביותר, אנשים לובשים חבר של אדם עם עקביות מדבש צבעים אקציה, או סוס רוק. היו גם שיטות מיוחדות של הגנה מפני הריון שלא יאהב לאהוב על ידי גברים מודרניים - לחבר לשים על "קונדום" - מעיים Calf, שמן משומן או מכסה פשתן.

תנוחות ששימשו בבידור 5

היסטוריונים נמצאו כמה ראיות המאשרות את העובדה שתושב מצרים הזקנה העדיפו כמה עמדות עבור הנאה חזקה יותר. פופולרי היו "אחורי" תנוחות או "פנים זה לזה". מאז מיטות בזה השעה עדיין לא היתה, אנשים היו רק יחסי מין, כי זה נעשה, שוכב על הדשא עירום איך אנחנו מביעים, שלל היה לשים את זה בעדינות, מביך.

זה אולי נראה Davauchery שלטו בכל מקום, אבל זה רק חלקית. למרות העובדה המצרים לא יכולים, ולכן, להתייחס לאנשים צנועים, כולם חיפשו, בסופו של דבר, מתבוננים כמה הגינות.

אחר, איך הוא המסורת stounted - סקס טקסי. תארו לעצמכם עובדה אחת שכאשר הופעות קרה בארץ או שנוכל הפסד, אנשים לוקחים לעסוק במין טקסי, בתקווה להתקשר רחמים של האלים. כולם נפגשו לבסוף ובנפילה של רימו, בעידן אהליניזם, גם כן במהלך נפילת הוויזה.

במקדשים המצריים היו בנים - מפקחים, גם במקרים מסוימים הוכנסו, כפי שכולם אומרים, את המסורות החדשות ביותר, למשל, אנשים החלו לגנוב את כל השיער כדי להראות את הגוף. למרות העובדה כי אדם מודרני זה עשוי להיראות מוזר מאוד, חוקרים כדי לדבר להמשיך ללמד את הנושא, ובאופן איך להתבטא, כמה מוזיאונים גלובליים ניתן למצוא דמויות עם חברים דבק. יש להדגיש את העובדה כי פולחן המין היה מדהים מאוד בעולם הישן, ורק מאה מאוחר יותר ניצח תווים.

אנחנו גם מציעים לגלות כיצד להגיע, את העובדות המרהיבות ביותר על סקס ביוון הישן. לא לכל אחד לא סוד מה אתה תהיה מופתע!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש לציין כי אנו עובדים ביותר 10 שנים. יש לציין כי אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

מהפכות סקסיות בעולם מתרחשות בתדירות מעורקת. ואחד מהם נתפס איתך. עבור הקיצוניות 40-50 שנים, העולם השתנה מאוד מבחינת העניינים של אנשים לחיים אינטימיים.

תחזוקת גברים עשירים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את הרמה יהיה לאסוף חברה יפה.

בערך אותו דבר קרה עם סקס במצרים הזקנה. איך היו זמני שחולים אלה! לא היתה למעשה איסורים בשאלת האהבה. ואנחנו בהחלט לא שופט, נכון שזה לא היה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המין במצרים הזקנה הוא חלק מההיסטוריה העתיקה המעניינת, אשר, למרבה המזל, נשמר עד היום.

Просмотров: 214 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar