13:02
רוצה סקס עם גבר אחר? אנו נותנים עצות כפי שהוא צריך גם לעשות

XXI המאה - זה הזמן לא רק טכנולוגיות מתקדמות, טוב, ויחסים. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי סקס עם אחר, כמו רבים באים לידי ביטוי, גבר? כרגע, החברה מתייחסת אליה מאשר לא באופן חיובי, אז מאוד סובלני. ואכן, מה זה פורמט חופשי של מערכות יחסים וכיצד אפקט גלולי עובד בצעירים? פרטים במאמר זה.

התוכן של המאמר

1 גברת ללא חרטות 2 אפקט של סוליה או פרדוקס מלא 3 אנחנו חולקים גבר נכון! 4 איך סוף סוף להצטרף, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, במקרים חינם? 5 רקע סקס עם גבר אחר 6 הפעל חבר בהאל! 7 מינוסי יחסי פוליגמיה

ליידי ללא חרטות

מִין עם איכר אחר אם כבר קיים אהוב הוא באופנה ומתאים לנציגי שני המינים. נראה שזה לא היה מפתיע, ולא בעבר, סוג כזה של יחסים היה רק ​​זכר, כמו רובנו מתייעצים, זכות, עכשיו כרגע בגלוי להצטרף מה שנקרא "יחסים חופשיים" כמו גברים, כך וגברות.

נישואין ולידה בו - עדיין אירוע יסודי יותר מאשר סקס רגיל, כך נשים כרגע נמצאים כרגע זמין פחות מתון, הרצון שלהם להשוות עם גברים.

מלבד זה, יש סיבה נוספת למין עם איכר אחר - זה סטריאוטיפ ישן מורכב, שנבנה כדי לשמור על אדם באמצעות ניגודיות מינית. ראוי לציין כי כולל במונחים של יחסים חופשיים ומין חינם.

אפקט של sulja או מלא phenomenon2

סקס ללא התחייבות ודברים בחינם, ככלל, נקראים השפעתו של בקוליגה. ברגע שהגיע ד"ר קולידג ', יחד עם אשתו, ושם, בסופו של דבר, האשה ראתה את התרנגול על חצר הציפורים, שהתנהגה מאוד בתוכנית של אנשי קשר מיניים עם צ'יקיאנים. אשתו של קולג'ג "שאלה אם הציפור הזאת מתנהגת כל כך הרבה והעריצו אותו, כפי שהוקם כדי להתבטא, כוח של גברים.

היא נענתה שהתרנגול יכול להיות בן 10-k ביום ביום. מה שגברת קולגידג 'צחקה ושאלה את המשרת רק כדי להעביר למר קוליג'ו, כי מאז הזין, אולי לשים את זה בעדינות, אולי, ככלל, אולי, איך אנשים רגילים להביע, למרות שהאדם. אימהית הרופא, שמעתי את המסר הזה, שאל גם את הקהל את השאלה: עם תרנגול עוף אחד מייצרת מעשים כמו רבים באים לידי ביטוי, טבע מיני? מה שהמשרתים ענו רק כי תרנגול לפחות תריסר תרנגולות כאלה. אני עוזר לזוגות לפתור קשיים איך כולם נמס, חיי מין. הזמנים שבהם פורמט של יחסים חסרי פחד פירושו רק איחוד מונוגמי בין הגברת לבין הגברת, לגישה לקצה. כרגע polygamine, במקרים חופשיים הם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא את הנורמה. ולא גברת, בסופו של דבר, היא שוכבת במין עם גבר אחר - היא, באופן כללי, יש זכות מלאה.

עם כל זה, לא, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, זה יחס אדיר, בניגוד לגברת, הוא לא רואה. אבל לפעמים אחרי איך אנחנו מביעים, סקס יומיומי במשך לילה אחד נשאר ליידי אנדרטאות, היא באמת נראית מרתקת אותו. לאדם לא אכפת על מקרים בניין, אבל כאן שוב הפרדוקס מופיע "בנות, איך כולם נמס, התנהגות קלה". כולם יודעים מאוד במהירות הגברת הזאת הסכימה לקרבה, כך בנישואין עתידיים עתידיים סביר קנאה תכופה ואובדן אמון.

כל זה לא כולל, קוק כולם יודעים, דברים חופשיים, שם מין עם אחר, איך נהגנו לקרוא, האיש אינו טאבו מההתחלה.

אנחנו חולקים גבר נכון!3

כדי לגלם, כפי שכולם מובנים, סוג זה של מערכת יחסים דומה לזה חוויית Roostech של Kuljj בכל פעם את כל הטווח כמו רבים חושבים על זיכרונות חדשים וחדשים הגברת לא צריכה לקרוא לבסוף את בן הזוג שלו על מה שהיא צריכה ממנו רק סקס. כאן, כנה מוגזמת סוף סוף יהיה מזיק, ואת האיש יהיה בהתאמה, מתייחסים איך אנחנו תמיד אדבר איתך, גברת כזאת, שיוך אותו עם כמה מאיתנו רגילים לקרוא, לילה חסר נשמה פַּרְפַּר. וגם את היחס שונה לחלוטין, איך אנחנו מביעים, את השירות הרגיל, כמו ניקוי לקוחות.

כדי לפתות אדם טוב יותר ללא וולגריות, משחק על הליטפטונים בצורה של טריקים, מבטים, אנחה, וכפי שכולם מובנים, מגע לא פולשני, הקמת הרצון שלו כמו רדיו.

עִקָרוֹן! אל תעוף על המצח כדי להכריז על עצמך, כפי שכולם מובנים, מבטים חופשיים וקרא שאתה לא לקבל כמה מאיתנו מתייעצים, עניינים מונוגמיים, ומין עם אדם אחר בשבילך הוא בפני עצמו, בסופו של דבר, שניתן. שם שם ההכרה תבוא מהשותף הזה תוכלו ליהנות מכך שתעשה זאת לעשות את זה chaul קבוע שלך.

איך להצטרף איך כולם יודעים דברים חופשיים?4

בהתחלה, אתה צריך חדור עם איך אנחנו רגילים לקרוא, קבוע נבחר. האיש הזה הוא הבסיס שלך במערכת כזו. הקפד להתלונן על ס ' הנקודות הבאות הן:

מיקום וזמן. איפה וכאשר אתה ישירות לך ואת הנבחר שלך נראה לארגן פגישות עם השותפים שלהם. זה עקרוני מאוד, כמו למרות יחסי מין עם אדם אחר, כי 1, העיקרי וקבוע Visabi אמון לך, ישירות אליו אתה חווה קובץ מצורף ורגשה ענקית, ועם אחרים יש לך רק, כפי שנהגנו לקרוא, חדש gamma רגשות מיניים. שאלה, לשים את זה בעדינות, משנה שותף.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - בנים משגשגים, אלה המתכוונים להופיע בחיוב בפגישה, הליכה מתחת לגברת יפה. זה הרווחים של זה די מספיק כדי להבטיח שהכל הכרחי.

הכל כבר זמן רב ידוע להיות שינוי שותפים למין או לפגוש כמה פעמים איתך כמו? תדירות צור קשר. כמה אתה או הנבחר שלך אתה צריך את החלקים האלה לחודש של שולחן אחר? זוג אישי. האם ניתן להביא חבר ללילה אחד או לחברה הביתה ולהכיר שותף קבוע? שאלה של הגנה.

לא לספור את זה, יש עדיין איך אנשים רגילים להביע אישי מסוים ערכים. לדוגמה, לעתים קרובות מאוד נשים ביחסים דומים אף פעם לא מנשק שותף על השפתיים, בהתחשב בביטוי זה של רגשות אמיתיים. סקס בשבילם - הדבר שונה כמטבע מחסום, אבל נשיקה - הבעת האהבה. אוֹ זה עשוי לדאוג מין מין שונים שאסורים מאחרים, שותף לא ליבה.

למה, לא לספור את הרגשות החדשים ביותר, בני הזוג סוף סוף הולך כזה עָנָיו?

רקע סקס עם גברים אחרים 5

להיפך, זה תור חדש ורמה של שלך הִתקַשְׁרוּת. הוא, לשים את זה בעדינות, יכול גם לחזק, ולהיפך לדלל אותך שונה מרסדים. זה מאוד ברור ממה שאתה מבין כי העסק שלך ואת הקריעה זהים, סביר להניח שהפוליגמיה היא רק יותר כדי לדבר אחד עם השני ובעצם זה יהיה יותר כאבים, וככל שאנו מתייעצים בארה"ב, לרוץ בצורה חלקה בכיוונים שונים.

אין רצון לפרנק, לשים את זה בעדינות, בגידה. מאז הכל קורה בהסכמת שני השותפים, אז אף אחד מהם לא, בסופו של דבר, זה לא סובל, ולא פתאום הוא אהב אדם אחר, והוא, בסופו של דבר, נראה איתו יחסי מין איתו. כרגע, השותף יכול גם לעשות את זה גם לעשות, ומחר או הבא שישה חודשים זה לא כתוב. עושר ברגשות. סקס עם שותף אחד מפסיק לשחק צבעים לאחר זמן, כך שזה נראה צורך איכשהו, זה היה צורך להשתנות. ומכל השיטות כבר ניסו וחנויות מין של 10-KI כבר מרומה, אז הגיע הזמן להביא תשומת לב לפורמט החופשי. חוסר האזיקים המשפטיים. אפילו האיחוד המונוגמי האזרחי סוף סוף מרמז על מסמכים כלליים, ולא תעודת נישואין, ולאחר מכן תעודות של חיים משותפים, רישום ו- T.ד '. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי למשל, תעודת לידה של ילד משותף. ביחסים החופשיים, הגבול בוצע כראוי - שלי שלך, ולכן לא יהיו פורמליים משפטיים. בדרך כלל, התינוק הוא זוג כזה, לשים את זה בעדינות, רושם רק על, כפי שכולם מובנים, 1 של ההורים. הרבה מאוד איך ההתקשרות העמוקה ביותר באה לידי ביטוי. מקרים כאלה הם מדגם של עט, ואנשים מתחילים לחיות יחד לא מסרבים את אורח החיים היומיומי שלהם, ולהיפך, סוף סוף לחיות בקרבת מקום, מעורבים מתון של שותף במציאות שלהם. לאחר יחסים כאלה, איגודים בני זוג חזקים למדי יכול להיוולד, אבל הפולגמין או מונוגרמות יהיה, זוהי הבחירה של המשתתפים עצמם. לא שערוריות. נזיפות בבגידה, מעקב עם כל ירידה, מדהימה - כל זה לא קיים ביחסים פוליגומים. שלח תשומת לב לעובדה כי שותפים הם עצמאיים אישיים ובחברים אמיתיים ראשונים, ולאחר מכן מוחל אחד על השני hahali.

הפעל חבר בח'הל!6

חסרונות, קוק כל נקה, יחסי פוליגמיה 7

מלבד היתרונות הברורים של סקס עם גבר אחר או, כמו כולם, הגברת, גם מחאיב בצד פוליגמיה, יש יחסים ומספר מינוסים:

עמוק doyshnya tver. לא עבור כל אחד לא סוד כי החינוך הארכאי, למי אנו רגילים, עדיין משאיר אותנו את האדג 'עדין של מונוגמיה בארה"ב כאשר השותף חייב להיות אחד ולחיים. ומה ללכת, ולא שותף זה לא מתאים לך? הוא משנה אותך, אבל נשבע באהבה? אולי יש לך רק נציג מסוים של polygamy, אשר יהיה מאוד שמח לחלוק איתכם את החידוש ואת הבהירות של הרגשות האחרונים, סקס חינם ואנשים אחרים עם האנרגיה שלנו, טוב שלך ואת שלו. זה אדם שצריך תגליות, אבל מאז שהוא קשור לך מאוד ולהעריך, זה שובר את עצמה מתחתיך ומשנה את לח. מקרים כאלה להשאיר את הפציעות העמוקות ביותר, כך שאתה לא יכול לקבל פורמט אהבה חינם כרגע עם אדם זה, אני לעולם לא אקבל ואתה אפילו יהיה מתבודד המין השני. קנאה ברמה התת-מודע. יש אנשים שעבורם המושגים הם בלתי נמנעים וקודש. הם הנוכחי, בסופו של דבר, לא רק עם דברים, טוב, עם אנשים, ולכן, במקום להתמכר של הרצונות של החצי השני שלך, אתה תסכים על המין שלו עם גבר אחר או, כמו רבים חושבים, הגברת, ובסתר יהיה לצבור עלבון ולבסוף להתלונן על גורל, אז שום דבר לא יבוא מזה. כאן האפשרות "בוא ננסה" לא תתגלגל, כי זה לא עוגה, איך כולם נמס, קונדיטוריה, אבל פריטר האדם. גינוי של החברה. מלבד הקנאה התת-מודע, אשר, כפי שאתנו רבים, הוא רגיל לקריאה, החצי השני לא יכול, באופן כללי, צנוע בלבו, אחד מאופן שבו אנשים רגילים להביע, הנסיבות החשובות ביותר הן גינוי מוסרי אוניברסלי או לחיצה על החברה. כן, זה די מודרני, כדי לא לשלם את האנאמה של כל מי fogures לא בסטריאוטיפים וכללים שנורו על ידי החינוך הארכאי. זה יהיה רע אם לא היינו מצים כי אנשים רבים עדיין בברכה את המונוגמיה כמו רק את הפורמט האמיתי היחיד של היחסים, כך הקנאות שלך לא כמו הכל, יכול להיות נתון רכילות, Shushukaniam מאחורי הגב, ואפילו חבילות קטנות לחלוטין , למשל, כתובות פוגעות על דלת הדירה, מאשר בפרט, אנשים חטא כמו אנשים משמשים להביע, התקשות הישן ואת הגיל המתאים.

לפיכך, בפוליגמיה מעורבים במין עם גבר אחר או, כפי שאנשים נהגו להביע, הגברת היסודית הופכת לעקרון האמון והצדק. כל מה שיורשה להיות מותר להיות מותר להיות מותר להיות כך לומר לשותף שלך, ולכן יש צורך לשנות את ההתרסקות עם רשימת האנשים שאיתם אתה לא יכול לשנות, עם אופי, מקום, זמן הנתונים הוא pseudoisman, גם להיות בטוח להזהיר את הסביבה הקרובה ביותר שלך. במדגם באופן טבעי להודיע ​​והורים, אבל בקושי דברים כאלה מקובלים על אבותיך שהלכו לביצוע הטיסה, אפילו מאשר רק להסתכל בצד.

על פוליגמיה ומונוגמיה, כמו גם סיבות והשלכות, איך להתבטא, אנו מתווכחים התנהגות כזו במאמר שלנו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

חברים חייבים להיות מודעים לאירועים, למשל, החבר שלך לא לשבור את הטלפון בלילה, במקום לראות את שלך נבחר אחד במועדון לילה.

זכור, זו לא ההזדמנות האחרונה להציל את המקרה, שכבר התווה את עצמם.זוגות שהחליטו לראשונה להתקיים יחסים חינם שבו סקס עם איכר אחר או הגברת הם לא טאבו, סימן בעצמך ולשותף חבורה של יתרונות: לעתים קרובות מאוד בראשו של הצעיר, וברגע הנשים זה עושה, כמו רבים באים לידי ביטוי, התמונה המושלמת היא חבר אשר רק מבין אותך, עם מי יש לך כיף והוא פתאום סוף סוף מתברר להיות chalet טוב, אשר עוזר לך להאיר את ימי השבוע משעמם משניים שונים. אבל עם כל זה, חבר צריך הישאר במובן המלא של מילה זו לא, בסופו של דבר, להפוך אותך להסרת מוח בנושא: "אתה לא אוהב אותי, כי הסתכלתי בצד איך הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, כי לגי, רצועת, יפה, חמוד או עדיין לא ברור איזה סוג של ילדה, וזה בדרך כלל רק עברו עם כלב, והאיש אפילו לא ראה אותה, כי ב כלב צפו.לכן, לא לטרוח עם חיפושים הבסיס המתאים יכול להיות תשומת לב לחבר הקרוב ביותר שלך או חברה להציע לו אפשרות כזו של מערכות יחסים.

ובסופו של דבר יש עוד אבן מתחת למים, אשר צריך להילקח בחשבון לפני שתזין בפורמט כזה חינם היחסים הם הרגשות של אלה שאיתם אתה גם נראה לבנות דברים, תן אפילו לילה אחד. כולם יודעים כי חברים אלה יכולים כל הדרך להמשיך ולהיות רובם לא על היצורים המונוגמיים שתהיו מתחרטים במרירות כי לא מזהיר אותם אחרי הלילה הראשון של אהבה על ההעדפות שלך תחום היחסים.

במקום זאת, כפי שכולם מובנים, לילה סקסי סוער אתה עדיין ביישן כדי להודות שלך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, שותף חדש כי סקס עם איכר אחר בנוכחות של שותף קבוע בשבילך הנורמה פירושה שאתה בעצמך עדיין מרגיש אי נוחות פסיכולוגית דברים דברים חופשיים כמובן לא בשבילך. נסה להתמודד עם עצמך ללא עזרה של אחרים או בעזרת פסיכולוגים כדי לגלות פעם אחת ולתמיד אתה באמת רוצה מן היחסים שלך וכיצד לבנות אותם כך שאתה נמצא שלהם זה היה גדול!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. קולידידג 'חייכה וענתה: "תעביר את הגברת קולידג'!-.מסיפור זה ברור שהאיש אינו מחזיק סקס, ותחושה של חידוש.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי Esquiten רק מלווים את השותף במקרה, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP הופך אינדיקטור למצב.

וזה הפרדוקס הראשי - הרצפה החזקה ביותר זה יגרום לגברת כל חייו הסכימו למין, אבל עם כל זה מאדאם כזה במוחו של אדם שעדיין מתבטאים, לא מקפיאים, שווה לנערה, כמו רבים חושבים, התנהגות קלה. לדברי פסיכולוגים, הרצון של סקס הוא הכי הרבה 1, אשר מופיע גם בראשו של אדם כשהוא רואה שאתה אוהב גברת.

אותו הדבר חל על שני צעירים. שלח לעצמך עובדה אחת, כי בזמנים של הזדמנויות גדולות ופיתויים זה לא ממש מישהו אשר יזהה את עצמו לטעון את עצמם על ידי יחסים מתמידים מלווה חבורה של התחייבויות ביחס לשותף. זה ברור מאוד, ישירות, ולא יותר ממה שאתה מרגיש, כפי שכולם יודעים, polygamine ורוצה סקס עם גברים שונים, לא, באופן כללי, כדאי לסרב את עצמך בעונג כזה. טוב מאוד כדי להדגיש מה הדבר העיקרי הוא לשמור על הראש שלך של בטיחות.

Просмотров: 158 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar