09:45
למטה עם שגרתית: 11 אתרי מין יוצאי דופן בדירה או בבית

לצוד, כך השותף באגרסיביות לקחת אותך על השולחן או על אדן החלון? להראות את היוזמה להציע מיקום חדש אהוב של משחקים אינטימיים. להשראה, לקרוא את המאמר שלנו ולכתוב את הרעיונות. אנו מבטיחים - זה לא יהיה משעמם כדי לדבר.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בחיפה

1 11 אתרי מין יוצאי דופן בדירה

11 אתרי מין יוצאי דופן בדירה 11

אֶדֶן הַחַלוֹן

ברגעים שבהם אתה חושב שהמין על אדן החלון הוא רעיון רע, זוכר את הקלעים החמים מהסרט על הרקע, כפי שכולם יודעים, חלונות פנורמיים.

זהו חוויה מינית מרתקת המסייעת להפוך למקסימום קבוע במין. איך היינו מדברים, המיקום האחרון לגשת עמדות מעורפלות עם כניסתה של פריטים פנים e צעצועים מין.

חטף תנוחות:

"כלבלב בסגנון". "נַדְנֵדָה". "כוכב". "רוכב".

מה זה קארי, כמו רובנו התרגלו לדבר, ליטוף אוראלי, ואז סוף סוף כאן כל תנוחות טובות. זה אפשרי כי הדבר העיקרי הוא לעמוד בטכניקת הבטיחות ולהיזהר בעת ביצוע עמדות.

מִרפֶּסֶת

מרפסת פתוחה היא רעיון טוב למין קיץ, במיוחד בלילה. הנדל"ן השטיח הרך, לשים כמה כריות קטנות וליהנות זה לזה. סקס ניתן לשתף פעולה עם מיני פיקניק או מפגשים רומנטיים מ "אש" (נרות או מנורה חשמלית).

אם המרפסת היא מאה אחוז מזוגגות, אז סתיו וחורף סקס הם גם לרשותכם. לעשות אווירה עונתית, מנופף דרך קירות ומסגרות חשמלי זר, עלים סתיו (פתיתי שלג, אורות), מיטה חם משובצת ומפיצים כריות קלוריות.

על המרפסת אתה לא יכול להיות מוגבל לתנוחות רגילות, אבל כדי לחוות משהו חדש. לכוד את טומיק קמא סוטרה איתך או להסתכל על המחשב הנייד סרט מיוחד, אשר סוף סוף לעזור לכוונן את הגל המתאים. בהחלט הניסוי עם צעצועים לא לשכוח סיכה

מְזָוֶה

ועכשיו הגיע הזמן להגשים סצינות חמות מסרטים מועדפים. זכור איך לחפש דבר מתאים בחדר אחסון גדול הסתיים במין חם? למה לא לך לא לחוות גם?

כדוגמה, אתה יכול לשחק את הסצינה שאתה אוהב סרט תכונה או פורנו, הוספת העלילה של אהוב על ידי תנוחה, צעצועי מין, איך אנחנו מביעים, מוסיקה. אולי שאם יש לך תוכניות משלך לחדר האחסון, אז להיות מדויק עם נושא שם.

עדיף מראש כדי לומר כדי לנקות את אזור ההנאה, מסתיר דברים פוטנציאליים. יש לציין כי אפילו סקס מוצק שואל הכנה קפדנית ובטיחות.

אָרוֹן בְּגָדִים

סקס בחדר ההלבשה דומה לזה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר מזווה. אבל במקרה זה, סקס רק רק העונה עם רומנטיקה, נצנצים ואפילו סטריפטיז.

דוגמה ברורה: שניכם הולכים לאירוע יסודי. במהלך ההתאמה של התלבושות, אתה מודע לכך שאתה תוהה במיוחד ברגע זה, לשים את זה קצת, לעשות אהבה. מוסיקה ארוטית היא סככה, אתה מבצע ריקוד מפתה, שדים מתפשט באופן אחיד. יש לציין כי השותף אינו מסוגל להשעות, שובר את עצמו חולצה מושלגת לחלוטין מרים אותך פנימה.

לספק שאיפות משלך בישראל רק כאשר אתה ילדה מסוגנן מ בלארוס. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 6000 דולר לחודש.

יתר על כן, רק מוסיקה, תשוקה וגניחות.

בתור תוספת קטנה נעימה לחדר ההלבשה, אתה יכול לעשות פינת מין, באיזה מקום צעצועי מין אהובים כמו.

שחרור הדלת

שחרור הדלת - מקום עם, כפי שהוא potituted להיות לידי ביטוי על ידי מספר מצומצם של תנוחות, אבל עם מגוון רחב של שיטות הפיתוי. קח אפילו סטריפטיז או להראות אור. מה לא אלמנט של משחק מקדים?

כדי לבלות משלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, מאהב, להכין מוסיקה עבור סטריפטיז, לשים על התחתונים הטובים ביותר שלך, כך לדבר עם לכבוש קודקודים סקס. יש צורך להדגיש את העובדה כי הריקוד יבקש שותף בנוחות התיישבו על המיטה או להרוויח של בלתי צפוי. דלת לוח, עצור במעבר החגורה והתפוררות. שני, אחד, אור, מוסיקה, סטריפטיז.

מה תנוחות מוצלחות למין ברשימת הדלתות?

"פַּרְפַּר". "אולימפוס". "מַטעֵן". "Komocheli". "נר". "מַזַל קַשָׁת" "פלומה".

ליטוף אוראלי במיקום זה נוח עם, כפי שכולם אומרים, לפחות מה המיקום. כדי להוסיף סקס אתה יכול הנדנדה, צעצועי מין לפחות כמה מכשירי מין אחרים קבוע על רשימת הדלת. אם יש לך זמן רב רוצה לחוות משהו מן bdsm, אז כרגע - הגיע הזמן.

פיטבול

סקס על phytball הוא לא כל כך נוח בתוכנית הטכנית, אבל כמעט כולם רק מתן, כפי שכולם יודעים, רגשות בלתי נשכחים. הכדור נוח עבור שניהם מציצה ו cunniling. בשלי תענוג מיוחד מתנועות רכות וקפצים על פיטבול.

עבור סקס על phytball, תנוחות עוקבות מוצלחות:

גבר, כמו אנשים רבים חושבים, מניח את גבו על הכדור, הגברת יושבת מלמעלה בתנוחה "רוכב". הגברת חוזרת על הכדור, גבר נפל על רגליה וצועדת אל הצד. הגברת נופלת, קוק אנו רגילים לדבר עם ספנג על הכדור, גבר, זה הפך, מרים רגל אחת של בן זוג, מטפס עליה בחוזקה לרומנטיקה, מ גבירותי הורידה. הגברת נופלת כמו סטארט-אפ, חזרה על הכדור, מחזיקה את ברייטיה על המשקל והניחה את ידיו ברצפה. פורנר הופך לברכיים e מעלה את רגליה שותפים לעצמם. פוסט "כלבלב בסגנון". הגברת טמונה עם הבטן על הכדור, מניחה את ידיו ברצפה, וכיצד להתחיל להביע, לגדל את הישבן. השותף מונח לבסוף על ידיו אל הכדור, הוא הופך מאחורי הגברת. השותף יושב על הכדור, סידר את הרגליים.

עמידות רוסית ומידע פגם עוררו מסקנה לא מדויקת כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורי שערורייתי, כך, עובדה זו אינה מקשיבה להשתיק. אבל כאן היחידות המעטות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

כולם יודעים שהמוזיק יחזור לשותף, מוריד את ידו על הרצפה ורגל מותניו של מוזחין.

גברים אוהבים לעלות על סקס אוראלי Phytball. זה יותר נוח לבצע תנוחות מורכבות עם זה, שבו שותף אתה צריך מאוד בחזרה או להפוך את מציצה עמוק ביותר.

שולחן מטבח

אובייקט רהיטים שבו אתה יכול ליהנות. שולחן המטבח מתאים לביצוע לחלוטין לפחות כמה תנוחות: עומד, שוכב, יושב. ניתן לרשום את מיקומי המין האהובים על מין על השולחן:

מוסיקה נופלת חזרה על השולחן, הולכת על הכיסא. יש צורך לפתוח מה הגברת יושבת בתנוחה "רוכב". האישה מקבלת על ארבע על השולחן, להרחבה את רגליה מורידים את הישבן אל קצה השולחן. הצעיר עומד מאחור, עם חדירה תומך גם כמה מאיתנו כל הזמן אומר, יד אחת של הישבן, אחר - החלק האחורי של השותפים. פרטנר טמון על הבטן, ותולה רגליים הגרועות ביותר של שותף. Pose מספק את החדירה העמוקה ואת ההנאה המקסימלית עבור שני השותפים. השותף יושב על השולחן, מניח את רגליו על הכיסא. השותף יושב בתנוחה "רוכב הפוך". אישה יושבת על השולחן, מעלה את רגליו וזורקת אותם על כתפי שותף. הצעיר מתאים לרגלי הנערה לעצמו, מחזיקה בתוקף את מותניה. אישה מקבלת על ארבע על השולחן. הצעיר יושב על כיסא, הגרוע ביותר עבור המותניים וכאילו אכפת לו, כראוי, אזור בורט. הצעיר מגיע על כיסא. זה אפשרי כי האישה יושבת בתנוחה "הרוכב הפוך", נח עם כל הידיים האלה בטבלה מעט נשענת קדימה. הצעיר נופל על השולחן, גידול ומפיצה את הרגליים. אישה יושבת על כיסא מול שותף, מלטף, איך להתבטא, הפין, חור אנאלי ושק האש.

אם אתה gourmets in intyma, ולאחר מכן להוסיף שמלות סקס של שוקולד מומס, דבש, קרם, פירות. לארגן לעצמך "9.5 שבועות" במלואם.

צעדים

צעדים - לא כל הזמן איתור חלומות למין. ואף על פי שיש סכנות של נפילה ושברים, שותפים לעיתים קרובות נכנסים לפער וליהנות זה את זה ללא כל חששות. למין על שלבים, תנוחות נוחות:

"רוכב מעודכן". "המלכה של מיטין" / "המלך Kunilingyuo". "כלבלב בסגנון" - קלאסי צ'ארטי ועומד. "מַזַל קַשָׁת".

ייעוץ נדרש: ללכוד C, קוק רובנו כל הזמן אומר, כמה כריות עבור נוחות גדולה יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ב rumming של מחרוזת אתה לא יכול, בסופו של דבר, לראות את הלחץ על עמוד השדרה או על מחלקות פגיעות אחרות של הגוף שלך. אקסטרים - קיצוניים ושמירה - ראשית.

בטוח

עזבנו את הקוטג 'כדי להירגע כי זה לא נלחץ באסם? ואז מהר יותר לשים על בגדים קלים וייאוש. הקרדינל גם לשנות את המצב, ההטרוגניות של חפצים "אווירה פרועה" יוסיף קיצוני במין. זכור היגיינה אינטימית ולהיזהר עם חפצים כפייתיים. מוטב לעשות מקום לפני סקס, מה שהופך מיטה ללא רבב לאהבה.

מוּסָך

עזרה משלך מכונת שטיפה אהובה. Mochy Washcloth, הביט בה בשפע ועובד לעבודה. בתוך דקה של התנגדות לשותף, אנו מביאים חלק מקצף לא חוקי על עצמך והציע "לשטוף" את עצמך. משפט כזה של צעיר לא בדיוק, זה הפך, מסרב.

אבל היזהר: טריק כזה, לשים את זה קצת, צריך להיעשות, אם אתה מוסכם על סקס מראש או שאתה בטוח כי הצעיר הוא לא להתנער לקבל פריקה. כפי שלא היה מוזר, אבל אם נבחרת שלך באה למוסך עם כוונה קשה לעשות, כפי שכולם יודעים, את המכונה, אז לא להסיח את דעתו. השפעת ההשפעה תהיה בדיוק ההפך.

שטיח ארוך

סקס על שטיח רך יקירתי - ללא רבב על כמה באים לידי ביטוי, ערב רומנטי. שים לב כי מסורתית מיקום כזה כפי שהוא קשור ליטוף חושני איטי, ארוטי, כפי שרובנו רגילים לדבר, מוסיקה, נרות ארומטיים. ואכן, אם אתה מעריץ משחקי משחק תפקידים, סדרת הטלוויזיה "ויקינגים" הוא מחסן של השראה.

Просмотров: 84 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar