16:23
למעלה 15 הצעות למתחילים

אם אתה מסודר לאחרונה בתחום הפנאי כמו רקדנית של ז'אנר ארוטי, זה ייקח הרבה זמן עד שאתה מבין איך הכל מסודר מבפנים. במקצוע זה יש דקויות רבות nuances כי צריך להיות ידוע לפניך שתף את סף המועדון וללכת על הבמה. מתן זרוע! במאמר יש כמה עצות שימושיות למתחילים. מידע זה יהיה מאוד להקל על עבודה בשבועות הראשונים וחודשים הראשונים.

אחד. גברים אוהבים חדש

בדרך כלל, האורחים יראו מיד רקדנים חדשים, תוך מתן חוסר ניסיון ונוקשות בשלב קטן. עם זאת, נציגי מין חזקים רבים מוצאים מאוד אטרקטיבי, ולכן לעתים קרובות יותר הורה שירותים נוספים מן הבנות האלה ולהעניק תה טוב. השתמש זה "שבב" כדי להרוויח כסף ככל האפשר בשבוע הראשון לאחר התעסוקה.

2. מַתְמִיד

אל תחכו ללקוח להציע לך ולבקש פריבה.אתה צריך לעשות את זה, כך שרצית ללכת איתך בחדר VIP. יושב על כיסא בפינה, לא מרוויח הרבה כסף. לכן, לקחת את התפריט המשוגע בשיניים ולהתחיל ללכת סביב השולחנות, מציע שירותים נוספים בצורה נפרדת.

3. פחות וולגריות - מיניות יותר

כך ששני עמיתים וגם לקוחות מכובדים מתמקדים במיניות ולא על וולגריות. לחשוב במיומנות שלך את המראה שלך. אם אתה רוצה משהו נועז, אז זה לא הכרחי כדי למזער את מספר הבגדים פרטים, פשוט להפוך את השמלה הבהירה ביותר אקזוטי. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

4. לבחון את "כללי הריקוד" בלתי חוקיים

במועדונים מסוימים, יש כלל שהרקדן חייב להיות חסר טופלס לשיר השני, וללא ניסה לשלישית. הקפד להבהיר את הניואנסים שלך כאשר אתה מבקש עבודה. עם זאת, אם זה לא למעלה ולא מוסד אופנתי, אז אתה יכול בקלות לעבוד בקצב נוח בשבילך.

חָמֵשׁ. שטח אחסון כסף

הקפד לטפל במקום שבו תוכלו לאסוף כסף עבור שירותים נוספים והצעות. לרוב חשופות להשתמש פרצות עם כיסים. אפילו האורחים יכולים להיות מכוסים שם. אפשרות זו היא הרבה יותר טוב מאשר איסוף כסף תחתונים או חזייה.

6. הרווחים העיקריים בחדר, לא סצינה

זכור כי במועדונים מסוימים אין משכורת. בנות רוקדות על הבמה החופשית. זוהי רק חברת פרסום מסוימים והתחממות לקוחות, ולאחר מכן חשפנות לרדת לאורחים ולהתחיל להרוויח.

בנות בנות לקבל עבור ריקודים פרטיים, שירותים נוספים מתפריט מיוחד, כמו גם צריכה - "גירושין" של אורחים על משקאות ובר. מכל מועדון זה לוקח אחוז מסוים, השאר לוקח את חשפנית. על עצות כי האורחים נותנים במהלך הריקודים, ככלל, אף אחד לא אומר. אבל כל הפרטים של התשלום עדיף להבהיר עוד לפני קבלת עבודה.

7. החיוך הוא העיקר

חשפנים חייבים לחייך תמיד. ישירות יועצים ומנהלי מכירות. במועדונים מסוימים, גם קנס מה שנקרא "אבן אבן". יש בו חיטה רציונלית, שכן החיוך מסייע להקים קשר עם הלקוח, מצב רוחו יעלה, ולכן יש יותר סיכויים מאשר במצב טוב הוא יעזוב מחצית משכרו במועדון.

8. זמן הוא כסף

לדעת את המחיר שלך ולא ללכת ללקוחות, להתפשט מהר מדי. אם אדם רואה שאתה מוכן להסיר גרבונים עבור 100 r., אז מאוד בסטרפטיז כי אתה בהחלט לא מרוויח. משוך את הזמן, חימום העניין שלך בעצמך ועשה אורח כדי להוסיף הצעות נוספות כדי לקבל את הרצוי.

זכור כי אין כמות קבועה עבור כל פרט הוסר בגדים, ולכן לנסות לחלץ הצעות מקסימלי לכל דבר. אם אתה רואה שזה לא להעלות את ההצעה והוא לא מוכן לתת יותר, ואז ללכת לשולחן אחר.

תֵשַׁע. אלכוהול עבור לקוחות ביישנים

כמה גברים מפחדים נשים וזה קשה להם לשחרר. אם אתה רואה אורח סחוט, ואז לבוא לשולחן שלך עם זוג משקפיים אלכוהול. משקה נורא יאפשר לו להיות נועז יותר, והמחווה הנדיבה שלך תעריך כמו גישה אישית. הנה איך חשפניות מופיעות ולקוחות עומדים, משאירים את ההצעות הנדיבות ביותר.

10. תשלום קדימה

עבור כל שירות, נסה לשלם קדימה, אם הוא מיקום מתפריט מיוחד או מתוך ריקוד פרטי בחדר WP. אורחי המועדונים נמצאים במצב של אור או שיכרון אלכוהול חמור, ולכן זה לא ידוע מה יקרה בסוף המספר. עדיף לשחזר כדי לא להישאר בלי כסף.

אחת עשרה. בדוק בגדים, נעליים וקוטב מול ריקוד

ב סטריפטיז, דברים קשה מאוד עם התחרות. הבנות שופכות את ששת החמאה, חוסבות את התלבושות, פלפל את העקבים על הרצועות. כל הטיולים האלה יכולים להפוך לסצינה במקום, לאובדן הרווחים ואפילו פציעות. להיות לשריד ותמיד מאמין שמלה ומקום עבודה לפני ביצוע.

12. אם סוג של פסיכולוג

כדי להפוך הרבה כסף על קצה ושירותים נוספים, אתה חייב להיות מסוגל לנחש מדוע אחד או אורח אחר הגיע למועדון. חלקם ישבים רק בוהה, אבל באותו זמן זה גם superfluating מאות לא ישלם את הנבגים. אחרים מקבלים צרור של כסף ומוכן לבזבז אותו ימינה ושמאלה. לקוחות אלה צריכים להיות מסוגלים להסתכל מחוץ לקהל, כך שאתה לא לבזבז זמן על זונות ומתנות.

13. שמור את כל המחאות

קנה תחתונים לנאומים או נעליים חדשות? הקפד לשמור את כל ההמחאות. כמה מועדונים לפצות על רקדנים אשר להוציא על בגדים מתכלים, כמו גם לספק שירותים עבור איפור אמנים ומספרות. הכל תלוי במוסד הספציפי ותנאי שיתוף הפעולה.

ארבעה עשר. מגע מרהיב ולקוח "על וו"

אם אתה רוצה לקבל הצעות מאדם, אז אתה רק צריך ללכוד את העיניים ולשמור על המיקוד שלך על עצמך. שמור את הלקוח מן הקהל ולתת לו להבין שזה "מיוחד". קבלה זו נכונה לאורחים. תאמין לי, אחרי כמה רגעים בהלבשה שלך, חשבונית פריך חדשה תופיע.

15. תמיד כל החיטוי

טוב במיוחד לנקות את הקוטב. זכור כי הבנות רוקדות לחלוטין עירומים ולא ידועים, כאשר רקדנית הקודמת שפשף על הפילון. זו רק שאלה של היגיינה אישית. גם לעשות אביזרים ואביזרים לשימוש כללי. אם אין אפשרות לשטוף את התלבושת, גם אם אתה לנקות אותו עם מפיות רטובות מייבשי שיער.

בעקבות הצעות רגילות אלה, תוכלו להירגע עם בעיות מיותרות שעשויות להתרחש כאשר אתה עובד במועדון רצועה. עם הזמן, אתה מארח ולהבין איך זה שווה להתנהג בנוחות וליהנות המקצוע שלך, כי סטריפטיז הוא אמנות אמיתית.

Просмотров: 527 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar