02:00
היכן לקיים יחסי מין במקום יוצא דופן: 14 רעיונות לאהבה בלתי נשכחת

מיטה, אור לילה, כריות, סדינים - Skobeta מדהים, במיוחד לאחר מספר שנים של מערכת יחסים משותפת. זוגות מסוימים מנסים לגוון את תפקידי המין שלהם, צעצועים מיוחדים או צפייה פורנו.

התוכן של המאמר

1 גג הבית שלך 2 מסע הים 3 מושב ערב 4 לחץ על הלחצן 5 a במסעדה .. 6 אה, שאיבה 7 זהירות, אזור מְעַרבּוֹלֶת 8 הלם עבור לאש 9 זה הגודל שלי 10 בודקים את העצבים 11 native penati 12 חזרה לברית המועצות 13 מבחר אינטימי 14 מסילות - ישנות ..

אבל אם זה עייף, אז סקס במקומות יוצאי דופן בהחלט לעזור לשבור את השגרה במיטה שמחה. עם זאת, השאלה מתעוררת היכן למצוא מקומות כאלה וכיצד לעשות הכל בשקט, כדי לא להיות מאוחר יותר בתחנת המשטרה לפגיעה של הסדר הציבורי.

הגג שלך I

זה לא משנה איפה אתה גר, גורד שחקים, צריף או במגזר הפרטי, הכי חשוב - נוכחות של גג. מתחת לכוכבים עם הירח או אפילו את השמש הבהירה של הקדמות על קצה הסכנה, זוהי תחושה בלתי נשכחת.

כמובן, המראה הבלתי צפוי של חשמלאי או יונה מותר, אבל, לראות גבר ואישה מתלהבות מתלהבות באהבה, מצופה לא מוכרת לא תפריע כזה כיבוש. לכן, בשקט ליהנות מתהליך של להיות על גובה הטיסה ציפור.

מסע הים 2

אי אפשר לומר שהחוף צודק כאן הוא נקודה ייחודית מאוד להתרגשות ארוטית, אלא מספיק עצמית. את הסבירות כי הנופשים יהיה ללטף אותך ברגע שאין לו ביותר, מגביר את קבלת אורגזמה שיק בתוך מאה פעמים. כן, קצת אי נוחות, סביר להניח, תספק חולות חמים, חודרים לתוך כל הקפלים או חלוקי נחל, שממנו החבורות עשויות להופיע על גבו, אבל יש עוד ים.

במים, ללטף מאוד מרגש. בנוסף, הולך לנהר על החגורה, ואף גבוה יותר, אנשים פשוט יחשבו שאתה מחבק. כמעט לא יהיו רצון לחזק לידך עם צלילה. לכן, מלבד מדוזה ודגים, אף אחד לא הוא הניסוח עבור התנהגות גסה. נערות ליווי בהרצליה

גם לשכור סירה או קטמרן, על אשר, הרחק מן החוף, אתה בטח יגלו איזה סוג של פינה מבודדת. ושם, מתנדנד על הגלים, ללכת לאהוב בהנאה שלו. פשוט לא לשכוח להסיר את הקונדומים, אחרת אתה לא ייתן לך ספינה.

מושב ערב 3

ערב, קולנוע, טרקלין כהה, שורה אחורית - אזור אידיאלי עבור סצינת פורנו קלאסית.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות קשות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, זה ידגיש את המותג ויאוסף חברה נפלאה.

כמובן, מעשה מלא נלחם לא סביר לעשות, כל אותם משענות למנוע אנשים מסביב. אבל הנה באיכות גבוהה ליטוף או מציצה להבין הוא לא קשה.

המתן לסרט עם תוכן מתאים, למשל, "50 גוונים של אפור", לקנות כרטיס להראות מאוחר בשורה האחרונה, ולאחר מכן כפות ושפתיים כדי לעזור לך. רק לא לבלבל את בעלך עם שכן, אם כי הוא סוג של מאצ'ו, אז למעשה ושתי ידיים לעבוד. בכל מקרה, קמפיין כזה ייזכר במשך כל השנים.

לחץ על הלחצן 4

בהחלט, המעלית לוקח עמדות מנהיגות ברשימה של מיקומים מקוריים עבור הזדווגות. אירוע זה אפילו צריך להיות מוכן מראש. בחר בניין שבו הוא אינו מצויד עם צואה ולא littered עם חבורה של אשפה.

לשים על מינימום של דברים אז לירות. ואז, כמו המפה שוכבת. עדיף לא להסתמך על הכפתורים, ולאחר מכן את חוסר תקוע במשך זמן רב. או, אפילו יותר גרוע, האבנט יכול לפתע לפתע, ואתה תהיה דמיינת ב rainigee. פשוט לחץ על סימן "עצור".

עם זאת, חדר כזה קטן לא משאיר מקום לפנטזיה מהירה, כי אין מושבים או שטיחים. אבל את החלק האחורי של האחורי ואת הרוכב או תומך על handrails הם די ריאלי. אגב, אל תבחר במעלית עם דלתות שקופות, אם אינך רוצה להתברר כדי להיות התווים בסרטון ב- YouTube. איך לקיים יחסי מין במעלית לקרוא בחומר שלנו.

ובמסעדה ... _8230

מי אמר שזה לא מציאותי להגשים את זה אפילו בחלל כה צפוף? אם אני באמת רוצה, הדגל בשיניים ובתוך התחתונים במפרש. יתר על כן, ישנן שתי דרכים. לדוגמה, שירותים למבקרים. ככלל, במפעלים כאלה זה יותר או לא פחות נקי. או השולחן שלך יש לך ארוחת ערב.

נכון כאן, כמו בקולנוע, זה לא סביר לקבל יחסי מין עולמיים, אבל לספק את הלוויין להגדיר לכל אחד מהם. רק תן ליידי תירוץ כי תקע ירד. ואם המפות הם ארוכים, אז לכידת מדהים של אנקונדיות. וזורקים כפית או מפית, הבחור מסוגל לתגמל את הנערה עם עוצרת מרהיב cunnilingus.

בשנייה חלקים של הקומדיה "עוגה אמריקאית" צופים ראו איך פעולה זו עוברת תנאי מסעדה. פשוט לא להתמודד עם זה mcdonalds או בתי קפה שבהם shawarma מוכן.

אה, שאיבת 5

עבור הרפתקה ארוטית מרתקת, זה לא מספיק, צי השעשועים. כמובן, אף אחד לא יחשוב לעשות את זה מול הילדים והוריהם. אבל אי שם בחדר הפחד או על גלגל פריס - הכי הרבה.

אפשרות נוחה ישרת בקתות סגורות קטנות, אף אחד לא יראה אותך בוודאות, אבל התחושה של רקמה מטורפת תיתן הופעות חריגות. ערש רגיל, פתוח, אבל יש כבר סיכון להיות שם לב, במיוחד כאשר הסל יתחיל להתנדנד בטקט של התנועות שלך.

בנוסף, אינטימי כזה יהיה לא בטוח לחלוטין במובן המילולי של המילה. לכן, היזהר לא להפוך את הגיבורים של חדשות עירוניות.

זהירות, אזור מערבולת 6

איזה זוג לא חלום להיות שחקנים פורנו - הסרט, שם כל הקלעים יתקיימו במטוס. למעט אלה שכבר 70 וזה לא עובדה. וצעיר, חם וצמא כמו ארנבות, רק אם אתה מתאים, אז זה לא משנה איפה. ו מטוסים במקרה זה אינו יוצא מן הכלל, במיוחד אם הטיסה הוא מתוכנן זמן רב.

אם אתה טס בכיתה VIP, יש לך חדרים נפרדים עם מושבים snoxid, ים שמפניה וכל הלילה קדימה, אז הוא עצמו הורה. אבל מה לעשות את שני אלה, מעופף כלכלה בכיתה, שם אפילו לאכול אנושי לא עובד, כי מרפקים מתמודדים כל הזמן עם שכן. שירותים כדי לעזור. אבל אתה צריך לנסות קשה.

ראשית, אתה לא לבד במטוס, ונוסעים רבים ירצו לבקר במחלקה זו ליעד. שנית, הוא קטן מאוד. אז לארגן קטעים עומדים או במקרים קיצוניים, לשכור ליטוף אוראלי. ובזהירות, לא משנה מה הרגל תקועה בשירותים. ואינם משתמשים בטבלה משתנה, זה לא למטרות אלה. ובכל שאר הדברים תוכלו להבין את זה.

הלם עבור Leshego 7

סקס במקומות יוצאי דופן לא רק קיצוני, אלא גם מפתיע רומנטי. לדוגמה, הלם לשרגו, הולך לקבל תענוג ביער. שירה של בירד, רשרוש, רוח עדינה, דשא רך - באז לשני אוהבים, שרצו חידוש, רומנטיקה ושקט. תכונות ישמשו בקבוק יין, פירות, קינוחים.

ועל המשובב, נסו לא לשכוח כי מאוחר יותר לא צריך לתפוס את אנתילס תאווה מן המעיים של הגוף. כן, וקרציות על הכומר לא רק בבקשה את השותף. וכדי לא לרצות את היתושים, להשתמש בשמים מיוחדים או אירוסולים.

ואת העצה האחרונה: אחרי תשוקות הולכים להשתכר. יש סיכוי כי פטריות בודדה בטעות מבלבל חבר עם פטריות לחתוך את השורש לא אז זה שווה לטגן עם בצל שמנת חמוצה.

זה diminser שלי 8

אם יש רצון והתרגשות, ללכת ישר לחנות. אבל לא במכולת, שכן בין צ 'יפס ומזון משומר סביר להניח שאתה מצליח להסתיר את presets שלך. אבל בוטיק של בגדי נשים או, אפילו תלול יותר, מצעים, רק כי הרופא prescribed.

כדי לעשות זאת, היופי צריך להיות נבחר עבור התאמת החזייה או גרבונים גרימת, מסתיר הראשון בחדר ההתאמה, באופן בלתי מורגש להזמין שם אדם שם. אף אחד לא נראה על הווילון, אבל עדיף לשלם עם הודעות קוליות. רם AHHS אנחות ייתן לך משם עם האומץ לכל הקונים. עוזב, לשים לב למכירות אם אתה מבחין חיוך על פניהם, שרפת.

בדיקת העצבים 9

"ו תן לארון המתים,

Mladahu Will משחק חיים!" - אבל. מ. פושקין.

זֶה המיקום כדי להמשיך את הסוג של האדם יוכל להקצות מאוד מחפשי פרוסטביטל. אקסטרים מעשנים לא מ קשה לנגישות, ומלחץ פסיכולוגי. אחרי הכל, בית הקברות, שם גופות תחת כדור הארץ קר, אף אחד לא יהיה לשייך עם תאווה, טוב, זה כי גותים. אבל אם אתה באמת רוצה אחד יוצא דופן לחלוטין, אז למה ולא?

בבקשה, על הקברים עצמם, כנראה, לא עושים את זה. אבל, כיבוי ציניות, לארגן אותו בקריפטה או על מצומת האבן של אישיות ידועה. ברשתות חברתיות, סיפורים מוזרים מוזרים נחמכים לפעמים, שם אנשים אומרים שהם רכוב על הלוויה.

לכן, אם שיריו של המשורר המפורסם מגיעים לצד הדעות הקדומות, מקבלים אותו כהמשך לקיום ליד המוות. רק להתכונן לעובדה שאם אתה אומר למישהו על זה, לא כולם יגיבו באישור ההרפתקה שלך.

יליד Fenats 10

אני סנפיר סיבה כלשהי, אתה לא עוזב את הדירה, ביישן עם עוברי אורח אקראיים או שאתה רק עצלות, ואז להאשים סביב עצמך. תאמין לי, אפילו בבית, ב הקירות שלך תוכלו למצוא מוצא החוצה. הנה כמה רעיונות לחזור חוב מתוחכם:

מִרפֶּסֶת; מִקלַחַת תַחַת עץ חג המולד של השנה החדשה; כסא נדנדה; ילדים תאים; מִטְבָּח שולחן; כְּבָסִים מכונה ו T.ד '.

זה יהיה מעניין במיוחד לעשות את כל זה אם כרגע יש מישהו אחר. או, לשאול את המטרה של פעילות גופנית בכמה נקודות בערב או בלילה אחד. לדוגמה, כתוב רשימה בפנקס רשימות, ולאחר השלמת התהליך, בדוק את תיבות הסימון הטריטוריה שכבר הוקמו.

ואם איפשהו מאוד מאוד אוהב את זה, ואז חוזר מאוחר יותר. לאחר מכן, כאשר אתה נהנה הגברת או אח ישן, אתה בטח זוכר דקות נפלאות ובהירות מהלילה שלך.

חזרה ל USSR 11

תגיד, ב ברית המועצות לא היתה "תות". ואיפה סבתות של היום עם סבים? אז זה היה בכמויות גדולות. אבל כמובן שהכול היה סטפודו, מתחת לשמיכה, במצב מיסיונרית ובנורה נכה. שם יותר גיוון היה בכפרים הסובייטים. שם ואתה צריך לשמור על הדרך המודרנית אוהדים של נופל קיצוניים. זהו ספסל ליד הבריכה, ועליית הגג הישנה, ו SENOV.

כמה הצפה את החציר בגילם. זוגות צעירים, אוהבי ששינים את שלהם בני זוג, בני נוער שאהבו את הקסם של סויה הראשונה. לטבול את עצמך בעבר, להתמכר ארוטיקה באסם הישן. או ללכת למקום שבו Stogs הם stogs של עשבי תיבול טריים ולתת את הגוף שלך ליהנות ממש עליהם. אוויר צח, נוף יפה ומרחבים אינסופיים תיצור הפמליה הקסומה לאהבה.

אינטימי מגוון 12

לאחר שבילה סקר חברתי גדול באינטרנט, פינות מקוריות אחרות לבידור ארוטי בקרב צעירים. אז, המקומות הכי יוצא דופן שבו אתה יכול לקיים יחסי מין:

רכב, רכבת חשמלית, חשמלית ו מיניבוס. Orangery ופלנטריום. מחט - אסקימוס קרח. בָּר. סאונה או מאודה. רַכֶּבֶל. על בטוטה. בערסל. על העגלה, סוסים רתומים. קָדקוֹד ההרים. ב גן בקרב הכרם. מְעָרָה. ב מִספָּרָה. תיאטרון. מוּסָך. כדורגל שדה. ב אוֹרֵחַ. תפסיק. סִפְרִיָה. על ה בִּניָן.

מסילות - ישנות ... _8230-2

למרות הקלישאה, אבל עדיין, לא לשכוח את הכביש רומנטיקה. הירי ברכבת הוא משהו. שיתוף עגלה חלק יינתן על ידי תנועת הקצב של הגופים. נורת האור העמום יהיה רק ​​שניים מכם. ואת הסיכון של להיות מכוסה החיווט יחזק את ההתרגשות ואת התשוקה.

ומשהו אחר מרגש: אף אחד לא טוען שזה צריך להיות שותף קבוע. הזדווגות ברכבת היא ראויה לציון כי זה יהיה רק ​​בן זוג יפה מן הקופה, ולאחר מכן ההוצאות עצמו, אם זה לא 60 וזה קצת פחות מאשר פיל גמד. מלמול זיון, זה לא רע כמו אלה שלא ניסו את זה לחשוב.

להתמכר בהנאה כמעט כמעט בכל מקום, אם רק הם לא מפריעים על שקט נפשי. בנוסף, comulating במקומות בלתי צפויים, אתה מביא משהו חדש בבית שלך. פעולה זו תכלול את המונוטוניות של ימי המשפחה שלך ולשפר את היחסים גם כאשר בני הזוג חיו יחד יחד. והעברתם לאן הם עשו אהבה, אתה בהחלט להתראות זיכרונות מאושרים. זה לא נהדר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

איך עוד אתה יכול לגוון חיים אינטימיים מלבד שיש סקס במקום יוצא דופן? האפשרות הקלה ביותר היא תנוחות וטכניקות שונות. אוראלי, מין אנאלי, שינוי תנוחות, משחק תפקידים, פיגוע ואפילו sexwife - הכל תלוי אך ורק מן הגבולות שלך מותר. כמו כן, כל זוג מומלץ לרכוש כמה צעצועי מין שונים.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. רב-זמן, קונים הם בנים בטוחים, אשר מתכוונים לוודא להופיע בפגישה, לטפל ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. הרווחים האלה די די, על מנת לספק את עצמם באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

יש להגדיר ענק היום - מ פקקי תנועה אנאלי ודילדו כדי strapon ו tinking טבעות. בקר יחד חנויות מין או עבור לאתר למבוגרים. לעשות מגוון רחב של חיי מין, ויחסים יהפכו הרבה יותר הרמוני.

Просмотров: 390 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar