13:02
החבר 'ה סקסי העדפות

מה זה סקסי העדפות גברים? יש השקפת עולם כי ליידי ללא רבב מסוגל כל הזכות לספק גבר - זו היא בלונדינית גבוהה עם רגליים ארוכות גדול חזה ושאבה. נראה שהכל ברור. זה נשאר בלתי מובן בלבד העובדה כי כ -3 מיליארד דולר בחורים על כדור הארץ איכשהו נהנות, למרות שהם חיים עם בנות, רחוקים מלהפעיל הפניות מקובלות כראוי. ואז מתברר כי סוד הפילגש ללא רבב ונוח בגזע הנערה טמון לחלוטין באחרת?

התוכן של המאמר

אמת או ... סטריאוטיפ? אבל למה? 3 קולנוע 4 ספרים 5 פורנו 6 עיתונאים 7 טעם וצבע .. 8 לא צריך להאמין! 9 דקות אמת 10 חופש

ובכן, בואו ונראה!

נכון או ... סטריאוטיפ?אני

אין ספק, מרגע הופעתה של התקשורת ההמונית של גברים מחצית מהאוכלוסייה של כדור הארץ אסרטטיבי לדחוס את התיאור הסטנדרטי "אידיאלי נשים":

הגבוהה ביותר, חזקה ירכיים, עם שיער בלונדיני עבה ועיניים כחולות, עם אלסטי גדול חזה ומפואר.

תמונה זו נודדת מהסרט בסרט, מפרסום בפרסום, מ קליפ בקליפ כבר ארוך ושנים ארוכות, מדידה מביאה את ההכנסה למוצרים שלה.

אבל למה?2

כנראה שאתה גם מכיר את הסטריאוטיפ הזה, וזה נראה לי, אתה כבר לא אכפת לי לעשות התנגדות.

סטטיסטיקה, למשל, אומר כי 78% של החבר 'ה מעדיף יפהפיות כהות של מג'האן צמיחה כשותפים מיניים או לוויינים של החיים. ואם יותר מסוכנים, אז:

62% מעדיפים את הרגלים; 16% מעדיפים ברונטיות ספציפיות.

גם קיים השקפת העולם היא כי ברונטיות נבדלות על ידי נאמנות ואמינות בארוכה יחסים שיכולים כבר נחשבים תנאי מוקדם ראוי לבחירת לפחות נציג קומה חזקה.

הסרט 3

לקחת למעשה לפחות איזה סרט הוליווד ואתה תראה בלונדינית רומנטית בחבריו של גיבור ראש. יופי בלונדיני במיוחד ברוב המקרים, מהבהבים בתמונות כאובייקט של תאווה מינית: כמו בני זוג, פילגשים, חברות או מתחרים של גיבורים גדולים. באותו זמן את storyline מוצרי סרטים דומים תמיד מגיע לנישואין.

ספרים 4

לשקול רומנים אהבה בחיפוש אחר "אישה אידיאלית" מְטוּפָּשׁ. ז'אנר זה של הספרות כתוב רק עבור נשים יפות, לכן, שוויון שולט. הקורא ברונטית יהיה אפילו יותר נעים, אם הגיבורה העיקרית היא ילדות כהות, אדמדם יעריכו אופי שיער, בלונדינית תציג את עצמך במקום הגיבורה העיקרית של חיטה.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים בטוח שרוצים להסתכל לטובה על החגיגה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. רווח זה מספיק כדי לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה טריק מנטלי מסתורי, לא יותר. זה בהחלט בלתי אפשרי לשפוט את הרצונות הסקסיים של גבר.

פורנוגרפיה 5

באופן מפתיע, אבל שחקניות פורנו בלונדינית לא כל כך הרבה. ב הסטטיסטיקה העיקרית מראה כי בגלילים הנצפים ביותר בדומה אתרי אינטרנט מוסרים ברונטיות, Mulatto או גבירות שחורות.

עיתונאים 6

להדפיס מהדורות עבור סקס חזק לא מאוד מפגר פורנו בעניין זה. מהדורות הן בדרך כלל יותר פופולריות, מכסים אשר הם mulatto חם או מאומן ברונטיות.

טעם וצבע ... 7

של האמור לעיל, אתה יכול לעשות מסקנה נורמלית: הפרעות הנערה אינה מנגנת במלואה כל תפקיד בהעדפות הגבריות. הכל זה תלוי רק בטעמים של זה גם נציג אחר של החצי החזק אוכלוסיית כדור הארץ.

כאן לא מאמין!8

כל המהות של מיתוס ההעדפות המיניות של החבר'ה מצטמצם למאה האבן. בזמנים רחוקים אלה, רוב האנשים של מערות נראה לא מאוד נוח. וכן. כולם היו שיער שחור צפוף. מאוחר יותר, כאשר השבטים התגוררו באזורים הצפוניים של היבשת, הם נפגשו שבטים החיים במקומות חמים יותר, הם ראו כי האחרון ועור, ושיער, יותר מצית יותר.

בקרוב, השבטים החלו לערבב יחד, והצפון מאצ'ו החליט לשנות את "ברונטיות פידלין" על בלונדינית חדשה לא נודע. כל כך שיער בלונדיני בגברות החלו להיות קשורה למשהו מיוחד, לא קפדני.

באופן שווה, דעה קדומה זו עברה להיקף האמנות, ב פסיכולוגיה סקסית, גם באזור של עסק שיווק, שם זה gothes.

אמת דקה 9

הדבר היחיד שאפשר לומר בדיוק זה ראשו של האיש הוא הגברת האהובה.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

במיוחד אהבה עושה אותה מרופדת, ייחודי והאיש היחיד בעיניים. גם סיבות אלה מועילות להשפיע על מבצר אגרות החוב המשפחתיות ומשך היחסים.צריך להישמר בראש כי אנשים אינם מכוניות, ויצורים, הראשון את הקו, חברתי, כי סקס אמיתי העדפות גברים יהיו: טיפול, חום ואמון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

חופש 10

ומאוחר יותר הוא מתחיל לשלם תשומת לב בדמותה, בעוד שהיא פועלת עיקרון מרתק מאוד.אפילו השד הממוצע או את הרגליים המפוארות או שאינן מוחלטות התחת יכול מאוד לעורר גבר. אחרי הכל, הם שייכים לגברת שלו, כי אותו דבר ומאהב.באופן ספציפי, אהבה לגברת, אמון טיפול הדדי מסייע לגבר קבל את ההנאה הגדולה ביותר במיטה.

Просмотров: 310 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar