20:55
הצעיר שואל סקס בתנוחה בסגנון דוגי, ואני לא רוצה. זה הולך טוב מה לעשות?

למה בכלל, גברים אוהבים את זה? זהו קונספירציה גלובלית מסוימת? בואו נתמודד עם ..

התוכן של המאמר

כל אחד מעריץ כלבלב? 2 עיני גברים 3 עין גבירותיי 4 סגנון Doggi: עדכון עבור האורגזמה שלך

כל האהבה doggi?אני

כמעט כל הגברים חווים השתוקקות ללא הגבלה למין בסגנון דוגי. שים לב כי או שהם, לשים את זה בעדינות, לתת לו, כמו אנשים נהגו להביע, באמת, או כבר בתהליך לנסות (במיומנות או מאוד - זה בר מזל מדי) כדי להפוך את השותף. יש צורך להדגיש את מה לכל הדוגי?

יציבה זו היא פשוטה למדי - זה לא הכרחי עבור Doggi, בסופו של דבר, להיות מסוגל לשבת על החוט או לשמור על שותף על המשקל, זה הפך, להראות, כפי שכולם יודעים, לא מחוזי. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כן, נעלמת את האפשרות לשמור על קשר חזותי, אבל כמעט כל זה מינוס הוא אפילו פלוס. והבחור מתגלה פשוט נוף יפה מאחור.

Doggi הוא לא רע איך אנחנו רגילים לדבר, כרגיל, סקס מחוספס ללא סובלימציה מיותרת. אם אדם אוהב איך לנווט את הפעולה, תנוחה זו לא תביא סוף סוף. ללא ספק, ראוי להזכיר כי יש לו אפשרויות שונות שיכולות להביא את החלק המין שלך של ניגודיות.

ב -2021 נערכה בסקר בארצות הברית, שבהן 2000 אנשים (וגברים וגברות) לקחו את התפקיד של 20 עד 39 שנים. התברר כי 58% הם מנורות בסגנון Doggi, 54% מעדיפים איך אנחנו רגילים לומר, תנוחה מיסיונרית, ו 26% לחשב כי האהוב שלהם, כפי שכולם יודעים, את התנוחה היא תנוחה של רוכב. ובכן, לוגי - כל שלוש תנוחות כבר קלאסיקות משלהם.

בנות גם מסוגלים לקבל הנאה Doggi, אבל בסופו של דבר, כאן יש היבטים. כל זמן רב יודע מה נדבר מאוחר יותר.

זכר Gaze2

סגנון Doggi עדיין נראה להיות המום בשבילך, כמו רבים חושבים, תנוחה ואתה לא מבין כי muzhchini למצוא את זה? ואז לקרוא את הגילויים הללו:

"אני בן 27. בסגנון Doggi, אני הכי כמו קצת פרימיטיות ואת היכולת לשלוט. "נראה שאתה על הדף. ואכן, כולכם שולטים וזה מדהים ". "אני בן 24. יש לי מאוד ... רגשות יוצאי דופן. כאילו אתה מקבל חבר בתוך bouncake כאילו ג'לי חם ". "סגנון Doggi הוא על כוח ובקרה. אני אוהב לשלוט על מהירות e, כפי שאנו מתעלמים, עומק, כאילו אני יכול להעריץ את השותף, לשנות את כל זה.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ונכונים. אבל אלה לא הצדדים החיוביים היחידים בעבודה.

חם בצורה קיצונית. בפרט, כשהיא, באופן כללי, תופס את ידי על הגישות לאורגזמה ". "ב Doggi, אתה יכול פשוט להיכנס עמוק יותר. כאשר אתה מופיע המיסיונר אתה נכנס בחזרה, אתה כל כך "לא ידעתי שאתה יכול להיכנס כל כך עמוק". "בתנוחה של כלבלב, אני סביר להניח סוף. לא רק בגלל הרגשות הם מדהים. יש לציין כי במיוחד את הנוף של חבר שלי, אשר מגיע ולבסוף יוצא, ואת הנוף של הישבן שלה ".

ליידי Gaze3

אז, שילמנו גברים ואת הרגשות שלהם הם די תשומת לב. מה עם בנות? בואו נקרא את הגילויים שלהם עכשיו:

"סקס בתנוחת Doggi יכול להיות אנרגטי מאוד - זה פלוס, מינוס. כשאני במצב רוח לעסוק בציור סקס עם תופס לשיער והרבה זיעה, אז בסדר. קצת כועס הוא נהדר. אבל שוב, כשאני במצב רוח. ואם אני משתעמם ואני אעשה את המין החיבה ביותר, מפנה אל תנוחה המיסיונרית ". "שלי, כמו דופולי רבים, תנוחה אהובה. לְהַעֲרִיץ. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה! בתחילה, אני רוצה משהו הכי סביר לבוא לידי ביטוי, רומנטי, ומאוחר יותר אתה כבר יכול כלבלב. יש בו משהו פורנוגרפי ". "כאשר יש לי מצב רוח פראי, אז בסדר, אבל אני לא אוהב מתי זה, כפי שכולם יודעים, את כל הקצוות. איזה סוג של לא מספיק אינטימי. ובכן, באופן כללי, זה מדהים שאתה לא רואה מה קורה. ובכן, כמו, כולכם שם?- "בגלל המבנה שלי, הרחם אינו מספק לי אותו. לשים לב לעובדה כי זה לא כל כך כואב, אבל לא נוח ". "חדירה כה עמוקה ביותר, שכן היא יכולה להיות. יש צורך להדגיש את העובדה שאנחנו נלהבים זה, לא בכל פעם, אבל עדיין לעתים קרובות ". "כאשר הבחור הוא מאוד כפי שאנו מבטאים, גדול, אני לא מסכים doggi. אמנם אם הם מספקים את הזכות לשלוט בי, זה אפילו מאוד יוצא טוב. ". "עם הגבר שלי היום הוא נהדר. אולי זה בפינת החדירה, אבל אני אוהב רגשות. הוא גם קובע במהירות, אם כי זה לא רגיש מאוד. הנה העבר היה הגבוה ביותר בשל ההבדל במין הגדל בתנוחת הדוגי לא היה זהיר. שמנו את הרפדים, אבל לא יצאו ". "אני לא אוהבת לשים את זה בעדינות, כדי להתחיל סקס עם Doggi, כי אתה לא רואה את השותף שלך. אבל כאשר הכל כבר בתנופה מלאה, סגנון כלבלב הוא חם מאוד. ". "לא אהבתי את התנוחה הזאת, בעוד החבר שלי ולא מצאתי את עצמך במלון, שם בחדר היה מראה חפוזה. כולם יודעים שאלוהים! המחזה היה מרגש מאוד. ואכן, מאוחר יותר, התחלנו להיות מופעלת לאופן שבו המיסיונרייה, אבל עכשיו אני מבין מה היופי של הכלב הוא. "כשהייתי הפריטים, לא העריצה כלבלב כי סקס בו נראה איכשהו, איך להגיע, בעלי חיים. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה ועכשיו אני אוהב את זה בתנוחה. ואכן, באותו זמן מאותה סיבה! כשאני עם גבר שסמוך ועם מי אני יכול, באופן כללי, לצעוק כל כך חזק ככל שאני יכול, זה נהדר. אני אוהב, זה הפך, להזיז את הירכיים לצרוח ".

סגנון Doggi: עדכון עבור Orgasm4 שלך

הניסיון של שאר הנשים לא סייע לך ואתה עדיין לא רוצה להסכים doggi? זוהי הזכות שלך ואת השותף שלך חייב לכבד את השקפת העולם שלך.

זה ממשיך לבוא ובתהליך מנסה, סוף סוף, כדי לאלץ אותך לקחת תנוחה מתאימה? פעמון אזעקה. אולי הם היו קודם, רק לא הבחנת בהם?

סגנון Doggi לא להביא הנאה בשבילך ואתה, באופן כללי, אני בטוח כי זה תנוחה teben e סוף סוף להתקרב? ואז לשים לב לטיפים הבאים. תארו לעצמכם עובדה אחת שהם פשוט מניחים לעשות סקס בתנוחה זו נוחה מאוד ונעים.

בישראל אין דעות קדומות, אם ההצעה באה בחשבון בשירות הליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר מלווה רק את השותף באירוע, מחזיק את השיחה ואת הליווי בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

ושם אתה יכול לעשות פסק דין סופי משלך.

שים כריות

סקס נלהב בתנוחה Doggi פשוט יכול לספק אי נוחות על הידיים שלך ואת הברכיים. כך שזה לא יצא, ליצור סביב עצמך "שריון" מ כריות רכות. נערות ליווי במרכז

החל צעצועים

ויברטור אהוב, בסופו של דבר, יעזור לך עם גירוי של כל האזורים המתאימים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לא אכתוב על חומר סיכה, כולכם יודעים הכל, נכון?

נסה מקומות שונים

זוהי רק את היציבה שיכולה להיות "הועברה" מעל הגבולות, כפי שכולם יודעים את חדר השינה. מטבח, חדר אמבטיה (זהיר כאן!), גרם מדרגות, ספה - הבחירה היא נהדרת!

עומק שליטה

להזיז את הרגליים קרוב יותר זה לזה - כך הרגשות יהיו בהירים, ואתה תוכל להתאים את עומק החדירה. רוצה יותר? הקפה.

צמיג למטה

אם אתה רוצה עוד יותר לחדירה עמוקה, נופל למטה ואת הידיים מתוח קדימה. זה מאוד רוצה להדגיש את מה הנרתיק, כמו שכולם יודעים, סקס אנטלי.

מפגר על הבטן

ואת פורטר לתת לזה להיות למעלה. אפשרות זו תתקרב אדים עם הבדל גדול בצמיחה.

מצא תמיכה

לא אוהב לטעון את הברכיים ואת הידיים? לאחר מכן לבחור בעצמך כתמיכה, למשל, שולחן מטבח. רצית להתנסות במקומות?

תסתכל במראה

אתה שמח עם הגוף שלך ואין לך קומפלקסים? או שיש לך מספר בלתי מוגבל של מתחמים, אבל זה עייף ללכת עליהם? ואז לנסות לקיים יחסי מין בתנוחה של כלבלב (או, כפי שכולם יודעים, לפחות אחרים) מול המראה. ואכן, אז אתה יכול אפילו, לשים את זה בעדינות, לשמור על קשר חזותי.

הוסף BDSM

החל מ splashes אור על הישבן לפני השימוש בחולשים ו gag. ואם אתה תהיה מעז לעשות את זה מול המראה ... זה יהיה חם.

"ניסיתי את כל זה, אבל אני עדיין לא אוהבת דוגי! מה לעשות?-

קח את העובדה כי סגנון doggie לא מתקרב אליך ולבסוף להמשיך ליהנות מין ללא תנוחה זו. כולם יודעים שזה הכול! ואם הצעיר ימשיך להתעקש, להוסיף, כמו בראשות, את רשימת המקרים הוא פריט אחר - "מצא כאילו הבחור החדש ביותר".

Просмотров: 99 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar