20:55
האם זה שווה להחזיק את הכלל של שלושה תאריכים?

כאשר אישה מתחילה לפגוש גבר, תמיד השאלה מתעוררת כאשר היא עוקבת אחריו בפעם הראשונה איתו למיטה. באחד בעשור האחרון של התיאוריה הפופולרית, הרגע הזה חייב לבוא תאריך שלישי.

התוכן של המאמר

1 כללי הגינות מהר מִין מסכת אלימות תרבות סקס 3 ידני אלקטרונית עבור נשים 4 סקס ראשון 5 סוד המין הראשון 6 מין זכר ונקבה

לא ברור על ידי מי וכאשר הוא פותח את הכלל הזה, אבל זה נראה בחוזקה התחזק בארצות הברית כמדריך מתאים התנהגות מינית לבנות רבות. ברור, נותן בחור מתי הפגישה השלישית, אישה יכולה להיחשב מכובד יותר, כך שלא לראות גם אם היא עושה את זה קודם.

כללי הגינות מהר סקסי

היום הוא הפך לנורמה להיכנס למגע מיני, כמעט לא לבלות זמן להכיר אחד את השני קרוב יותר. למצב כזה אנחנו, קודם כל, מחויבים לתקשורת. עם תחילתו של שני אלפים את זרם של סדרה אמריקאית עם הרעיון האיקוני של מה בהחלט איתך משהו לא בסדר אם אתה אחרי כמה קוקטיילים לארוחת ערב לא היה סקס עם כמעט חבר מוכר.

ואת השלטון הידוע לשמצה של שלושה תאריכים לא קל מציין לזמן מה הוא צריך להינתן לא להיות מוקדם. זה משקף את הציפייה כי סקס בדרך כלל קורה מוקדם מדי, לא כל כך הרבה, נכון, כך שאתה נחשב "זונה", אבל לפני רוב האנשים מסוגלים להשיג אינטימיות רגשית אחד עם השני.

אלימות המונית מין תרבויות 2

ציפייה זו של אינטימיות מין מהירה התברר שהוא מפחיד לבנות רבות שלא רוצים למהר, וזה בהחלט לא קשור למושג "ליברטינים" או "גברת צעירה חמודה". אחרי הכל, נשים סוף סוף יש לי את הזכות לחופש מיני כדי לספק את הרצון הפיזי לפחות על הראשון, לפחות בתאריך השלושים ללא כל סיבה לבושה. אבל התברר, הגענו לנקודה שבה חופש סקסי הולך רק אחד מאת: אנחנו לא יכולים לומר "כן" ללא אילוץ, אבל לא לומר "לא".

כן, אף אחד לא באמת גורם לך ללכת לישון בתאריך השלישי הרביעי, אבל אם אתה לא הולך לעשות את זה, אז אני צריך לתת הסברים משכנעים. אחרת אתה יכול לשקול Zhemmahnaya לאודווד, מורכב או נפל (לנשים) והומואים או אימפוטנט (לגברים). זה לא מספיק כדי לומר "לא, תודה, עדיין לא". תַחַת ההשפעה של התקשורת המקורית והאינטרנט פיתחה לחץ ענק תשובה "לא, כי ..."

במרוץ זה "פרידינג מיני" אנחנו שוכחים את העיקר: סקס אינו מבטיח את הקרבה הרגשית והרוחנית של שני אנשים. אם לבין גבר ואישה לא מעוררים עניין הדדי, אטרקציה של מקלחת, שלהם מערכות יחסים נידונות. וכל הכללים של התאריך יעזור לו.

ידני אלקטרוני עבור נשים 3

השנה הספר של פורמט PDF הוא לא כל כך מסובך ("הוא לא כל כך מסובך"). היא נכתבת על ידי אריקה צ'ארלס ו סברינה אלקסיס, מייסדי האתר של האתר מצב חדש, מוקדש לאורח החיים, עם דגש על היכרויות והיחסים.

בעבודתו המשותפת של אריק עם סברינה חושפת נשים 7 סודות כיצד להפוך את הבחור להתאהב בכל מלאות של רגשות קבל את המסירות שלו. חומר מרתק זה מכיל טיפים כמו להבין את הדימוי של המחשבות של האדם ולהקים interpeletion רגשית א, כתוצאה מכך, להכפיל את אהבתו. בפרט, נושא המין הראשון הכישלון המלא של שליט התאריך השלישי מוסבר, עם זאת, כללים דומים אחרים.

רוק ראשון sex4

סברינה ואריק מספרות למה המין הראשון מגע הופך כל כך חשוב. אישה בעלת כוח על גבר לפני שלהם סקס ראשון, לאחר מכן את האפקט מתמקד בידיים זכר. אם הנערה מחפשת לא רק סיפוק פיזי, אבל עמוק ועמיד, ואז היא מחויבת לדעת את זה ברגע שקורה סקס, הוא ישתנה עוד יותר יחסים, חיזוקם או הועברו לפריקת מפגשים רגילים עם הכרחי נגד הסיום ללא התחייבות.

כמובן, סקס הוא כוח מניע גדול לגברים, אבל לא כל כך, שבגלליו הם הסתובבו סביבכם על שפת העולם. גם כן יודע כי בנות אוהבות למשוך זמן ולצפות יום קטלני כמו פרס הסבלנות שלך. אתה מחליט אם לתת לו סקס, והוא - לתת לך חובות.

בישראל אין אזור דעות קדומות, בעוד מדובר בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGRER פשוט לומד את השותף באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה הופך להיות סימן של מעמד.

ולאחר הקרבה המינית הראשונה היא הסבירות הרבה יותר גבוהה הבחור יאבד לך עניין, לא לך. ולכן זה לא משנה, דבק בין אם אתה הכללים של התאריך השלישי, וכאשר בדיוק בילה בפעם הראשונה איתו. חָשׁוּב שונה לחלוטין.

המסתורין של סקס ראשון 5

סוד גדול הוא שזה לא סביר כי היחסים שלך יימשך זמן רב בשמחה, אם הדחף הרגשי ההדדי לא התברר לפני הקרבה האינטימית הראשונה, כאשר אני רק רוצה לשבת ליד ולדבר על כל דבר בעולם ללא "מסכות" ו מעוטרים.

אם אדם מרגיש שהוא הפך להיות מיוחד לחשוף, אז הוא ייקח יחסי מין, כמעשה שנסחף את הקשר הזה. אחרת, המצב לא יוכל לתקן, ושום דבר לא יישאר לך איך לקצור את פירות היחסים ללא התחייבות.

אל תשכח שכולם מחפשים כנות. הגינות למען, או בעקבות "אסטרטגיה" מסובכת ", אתה יכול לקנטר את החבר שלך למין ולהקצות יום שלישי, ואלוהים יודע מה, היכרויות" הנוכחי "עצמו. אבל לא לשקול גברים כל כך בקרבת מקום, כך שהם לא שם לב למניפולציה הנשית.

הוא יירד גשם את שעתו של "נופל בסטיל", ונעלם בשלווה או יפגוש למען המין. אחרי זה, לא לשאול את החברות, לשפוך לתוך דמעות שוב עשית לא בסדר. אפילו לא אכפת לך שהבחור הבין לחלוטין, רק בנתה קצת וניסיתי למשוך מחרוזת.

מין זכר ונקבה

אם הבנות לשקול מיטה אוניברסלי דבק, בונדינג יחסים, אז עבור החבר 'ה סקס - הנאה, הדרך להשיג אשר הופך להמר. אבל מושג היחסים עבורם הוא זה משהו שונה לגמרי, חודר עמוק לתוך המוח והנשמה, ואז סקס הופך להיות משקפי פרס, אלא המשך פיזי של אינטימיות רגשית. וכאן זה לא חשוב, עם מה הפגישה זה יקרה - ראשון או שלוש.

לכן כל הכללים הקיימים של השלישי, החמישי, תאריכים עשרה - שטויות מוחלטות, הם לא עובדים. ובמקום כדי להיכנע ללחץ של "חירויות מיניות" להכתיב אותנו מהר כניסה לתקשורת אינטימית, לעצור, להקשיב לעצמך ולשותף.

אם אתה רק רוצה סקס, אז אין שום דבר הגון טום, בקושי מכיר, לחפש הנאה. אבל כאשר אתה צריך רגשות עמוקים יותר, ואז נסה רגשית לחדור זה לזה. ולא לפחד להראות את החלטיות שלך לפני קרבה אינטימית, אשר אתה לא מספיק ללא אינטימיות. אם זו ההתנהגות שלך כנה, זה רק יגרום כבוד, ולאחר מכן לגבר שלך סקס ראשון איתו יהיה מעשה של אחדות ולא עוד הרפתקה.

ויקטוריה פומין נערות ליווי בתל אביב

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כל אדם עצמו מחליט כמה הוא זקוק לתאריכים כדי לקיים יחסי מין עם שותף חדש בפעם הראשונה. שלטון שלושה תאריכים הוא רק המלצה ממוצעת. כללים כאלה יכולים לבוא עם חבורה שלמה, וכל אחד יתאים לכל אחד. בשאלה זו, אתה צריך להתמקד אך ורק על הרגשות שלך. אמון בעצמך ולא להקשיב לאף אחד. אל תיתן לך שותף לתמרן אותך. אתה יכול ללכת תשוקה ממש על התאריך הראשון או לדחות את הרגע הזה במשך חודשים. אתה תרגיש כאשר אתה מוכן לתרגם את היחסים במישור האופקי.

ליישם שאיפות אישיות בישראל, אם אתה מודל מסוגנן של בלארוס. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5,200 יורו.

וכל הכללים הם רק התיאוריה.

Просмотров: 1761 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar