14:10
פורנו רשומות - היתרונות הסקסיים ביותר של העולם

אנשים, במיוחד גבר, אוהב itvet, החלו להיות, בערך שלהם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, הישגים סקסי: אה, כן יש לי חבר שזה לא כל אישה תצליח איתו, אה, כן בן הזוג שלי 5, לא, 6, לא, שמונה, לא, שמונה-עשרה פעמים ללילה, הו, גברים, כן, איך אנחנו מדברים כל הזמן, המכשיר שלי זלזל באותו בלוס ותוספים שאל! https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התוכן של המאמר

1 הרשימה הוולגרית ביותר

ברור, הגילויים האלה לא סוף סוף לאמין.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. עם זאת, אלה אינם רגעים מוצקים מאוחדים בעבודה.

אבל באופן כללי, יש באמת בעולם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סוגים שונים של רשומות הקשורות לתעשיית הפורנו ומין בכלל. ולפניך - אוסף המרשים ביותר (ומתוך זמן מגעיל, כך שאתם אוכלים - אין צורך).

הרשימה הכי הרבה

יש קפיצות ארוכות, אבל ... שפיכה באורך. ואפילו לא צריך לומר כי הכי הרבה, כפי שנקבע, שפיכה ארוכה היה על ידי האמריקאי בשם Horst Schulz (השם הדרום האמריקאי הרגיל). הוא ירה כאילו רובנו התרגלו לדבר עם זרע במרחק, לשים את זה בעדינות, 5 מטר. כֵּן.

בשבילך, זה גם סקרן איך הוא, לשים את זה קצת, מאומן, כמו בכלל, הסתכל על קיבעון של הרשומה הזאת? בסקרנות, אם היה לו מאמן, אם הוא עודד אותו לפני תחילת, איך מתאגרפים מעודדים על ידי מאמנים בסרטים?

אגב, אותו הורסט schulz (כאן לאזור אדם עם שום דבר בחיים) להגדיר שיא בגובה של Eakulacia. עירום, מישהו קובע רשומות על קפיצה בגובה, אוי מישהו ... שלושה מטרים אז אתה יודע! וחצי. זה סקרן, יש אנשים ברחו כשהיא, כי פעם אחת הוא הוכרז, נסחף? או שהם שמחו להיות, קוק רובנו אומר כל הזמן, או?

-. ובכן, כאשר Cum נראה לעזוב את הגוף - בלוטת הפנימית נותן לו האצה מסוימת, כך הזרע יכול להגיע לרחם. במקרה זה, "הרחם" הונח כל כך רחוק כי הזרע Horsta Schulz היה צריך להיות, לפתח מהירות של שישים ושמונה ק"מ לשעה. במילים אחרות, אפשר להודיע ​​כי היה לו טוב במכנסיים שלו, כפי שנהגנו לומר, מכונית זרה כזאת.

נשים יכולות גם להשתפר על ידי פירות מרשימים. הארוך ביותר (לא ארוך, ואת המרחק הארוך - במונחים של המרחק) הנשי ejaculace היה רק ​​שלושה מטרים, קצת פחות שפיכה של HORST. בשנת 1991, מתוך שחקניות פורנו Jellyca, נקרא של נזיר מלוס אנג'לס היה daded שמונה מאות מיליגרם של זרע. במילים אחרות, כמעט כמו בקבוק של קוקה קולה, רק בקבוק זרע. אגב, זה לא בדיחה: אתה באמת יכול לבחור זרע. זה עדיין חלבון, ולכן זה בלתי אפשרי, זה הפך, להשתמש בכמויות כאלה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי היתרון של גבירות יומיום אין, אבל עכשיו שחקניות פורנו לפעמים לחשוף את בריאותם, כפי שכולם יודעים, סיכון קשה. גם המולדת שלנו, סוף סוף נבדל, ואיך מחשבה! טטיאנה Kozhevnikova ברגע אחד קנס הרים כדור זכוכית במשקל של ארבעה עשר קילוגרם, בעזרת שריר של הנרתיק שלו. תארו לעצמכם: עכשיו יש אנס מכובד, חושב: הו, איזה אישה, ולתת לי ... הוא לא יאמין בטראומטולוגיה, עני! למרות שהוא בכלל, והכרחי, שום דבר לאגברות, לשים את זה בעדינות, pester.

אז, רק לא לדמיין איך הנרתיק טטיאנה Kozhevnikova לשחק שרירים מול חבר המושבעים, כמו בתחרות bodybidling!

Verseye זכר כזה שיא: אסיה בשם מו קא ואן התקין שיא בשנת 1995: הוא שמר חבר של 100 שלוש עשרה ק"ג. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי יותר מרנט, קארל! בטאיפיי, בירת טייוואן, חי, כפי שכולם יודעים, הבלבול העתיק ביותר בעולם. כפי שלא היה מוזר, אבל היא בת שמונים, וזה עדיין בעסקים. התברר כי הוא מעורב בעסק הזה 40, לבסוף, לפני שנים, כשאדם מת, שאיתו היא גרה מ -20 שנה.

וגם, אולי בשבילך, זה הפך, להישמע על גיאיש - כך המכונה זונות יפנית. למעשה, הם אינם מבולבלים, אבל מהר יותר, אנימטורים: הם מוחזקים לאורחים שמחה יפנית מסורתית, כגון אנשים משמשים להביע, טקס תה, משחקי לוח, משחק על כלים יפנים רגילים, ריקוד.

ואולי אתה תהיה מופתע, אבל את יום השיא של הקריירה עבור geish בא לא בגיל שמונה עשרה, כאשר הם צעירים, טרייים וגדולים, ומהירים יותר, בשישים ומעלה, כאשר הם כבר מנוסים ולבסוף יכולים לעשות כמעט לעשות. מעט, כפי שכולם יודעים, הגיאסט הישן של העולם (שמה הוא Iivasaki Mineko) כרגע תשעים תשע רק.

זה נכתב על ידי הגיבורה העיקרית של הסרט "זיכרונות גיישה" (אם כי, משרד הכלכלה לא ממש אוהב את זה, טוב, באופן כללי, גיישה אמיתית באגרסיביות, לשים את זה בעדינות, גינה את בורא הספר ואת הסרט, אומר כי הוא מפורסם המקצוע שלהם, מציג אותם רק יקר מבולבל).

יפן היא ארץ של תעלומות, גייש, סאקורה ... סקס הנטאי ו unfastened, כפי שנרשם באופן ספציפי, כמו הגדול ביותר בעולם אורגיה. ייתכן כי בשנת 2005, 250 זוגות היו סקס בבת אחת במקום אחד, ובאותו זמן צולם צוות הסרט. נכון, זה לא חמלה קבוצתית, כפי שהם יש סקס כל אחד עם השותף שלהם, כך תחת ההגדרה של צד הנדנדה זה לא מתקרב. כוכב פורנו ליסה ניצוצות, כפי שהיה, שירת 919 גברים ליום, הטרדה של שיא שלו כאשר היא סוף סוף שירת 646 גברים בשנת 2002 E 759 בשנת 2003. P - פרודוקטיביות! שחקן פורנו בשם ג'ון עשה גם בילה "מפגש גראופ" דומה, אבל לא בזום. הוא לקיים יחסי מין עם חמישים וחמישה גבירות ביום, לכל אחד מהם היו חמש עד שש אורגזמות בתקופה זו. במילים אחרות, מאתיים 50 מעשי מין. ללא שם: בן אדם, אתה שם בכלל? אם מישהו קורא לעצמו מכונת מין - רק תזכור על ג'ון דאג'ה ובושם בביטחון העצמי שלהם! זמן הכאב. אם אתה גבר - תפס את שק האשכים ולהתכונן. במאה הארבע-עשרה לעידן שלנו, אדון מנש הביס את ליפות, ולשים את זה בעדינות, לחגוג את האירוע הזה, לחתוך את חברי 13 אלף מן הצבא הבוס. ומאוחר יותר מצווה לשים עליהם את האנדרטה, והצביע על כך בסופו של דבר שמות המתים כל כך מוות כואב. תַכשִׁיט. אגב על חברים. הזין הקטן ביותר שנקבע על ידי הרופאים הוא סביב סנטימטר. אם יש לך את השותף שלך פעם אחת היו חוויות על זה - רק לזכור את זה אדם מצער. והחבר הגדול ביותר בבני אדם, כפי שהיו, 30 סנטימטרים באורך, ובכלל, חמישה-עשר ס"מ במעגל. יש לציין מה. זה היה קבוע הראשון שנות ה -90. ואת החבר הגדול ביותר של אדם שגר כרגע - אדם בשם ג'ון פלקון. איך זה לא יהיה מוזר, אבל הגודל שלו הוא בדיוק איך אנחנו רגילים לומר, אותו דבר. ככל הנראה, יותר, כפי שאנו מבטאים, הטבע האנושי אינו מסוגל.

בשבילך, זה גם סקרן להקשיב לזיכרונות של יחסי מין איתו לנשים שלו? ולדמיין, אם הוא הומו, או רק אוהב סקס אנאלי? עניים לשותפים שלו!

גודל הדגדגן חשוב גם! הגדול ביותר הוא 30 ס"מ. אם זה, אז זה לא ראש הדגדגן (חלק אחד שאתה יכול לראות כך לדבר) הוא גודל של כל הדגדגן לחלוטין, שכן החלק הגדול של הגוף הזה הוא רק ממוקם עם נשים לא יכול. וחבל - כמה גברים ראויים, כך שהם גם ירידה מעט מן השמים לכדור הארץ. הנרתיק האנושי הענקי ביותר - הגברת בשם אנה סוון. היא ואת בן הזוג שלה - ענקים. במילים אחרות, במובן המילולי, יש להם, כפי שאנשים רגילים להביע, מחלה כזו. מן הנרתיק של הגברת הזאת, ילד יצא עם ראשו, שהכיסוי שלו היה כ -40 שמונה ס"מ. זה הולך טוב, ועכשיו תארו לעצמכם איך הנרתיק שלה נראה אחר כך, ואיך זה היה נרחב. ובכן, וכמו ניחוח, מעט על תענוגות. לבסוף, שיא העולם של אוננות הוא כל כך לדבר תשע שעות ו 50 שמונה דקות. הוא הותקן על ידי סאטו Masanobu היפני, לאחר שבור את הרשומה הקודמת שלו בתשעה וחצי שעות. רק לדמיין את תירס העבודה שלו על כל חלקי הגוף המעורב בתהליך.

כך זה ממשיך. סקס הוא לא רק נחמד, זה גם מצחיק, ומפעם הזמן הוא מומר את הספורט ואת השדה עבור רשומות.

התקשות רוסית וחוסר פגיעה של מידע זרוע דעת שגויה על מה הוא למעשה ליווי - זה משהו שהוא מפואר, זה מה שאתה צריך להשתיק. עם זאת, לעתים רחוקות שמבין כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

כולם יודעים מה אולי תתקין כל רשומה? אז זה נשאר רק לאחל, כך תהליך של הכנת הרשומה היה מהנה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כל בני זוג מחויבים לשאוף במיטה איך אנחנו מביעים, כך שאתה פשוט להתקין את רשומות פורנו שלך. אל תפחד להיות שפע איך רובנו התרגלו לדבר, חיים סקסיים ולחתות יותר! גם אם אתה מקל על איך רובנו רגילים לדבר, השקפות שמרניות לשקול כי יש צורך במין רק כדי להמשיך. אני מנסה חדש! למד את המיניות שלך, להשתמש בעובדים למבוגרים, לצפות פורנו, לצייר משם את הרעיונות, להתגלגל אפילו האמיצים ביותר, כמו הרבה כפולות, פנטזיות סקסיות. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה ייתן הרבה תענוג אינטימי! ובעתיד, חיי מין באיכות גבוהה באופן חיובי, לשים את זה בעדינות, ישפיעו על אמון בין שותפים לבין יחסים בכלל.

Просмотров: 213 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar