09:06
איך לשים את זה מעט, כדי להיות תוכן: 10 שלבים מוגדרים עבור אלה שרוצים להיות אנשי מקצוע לדבר

להיות מה שהוא גדול יותר, יפה זה לא מספיק, כך גברים עשירים לברוח עם ההמונים. לבסוף להפוך לעבודה, יש צורך להגדיר נכסים כדי לדבר וליהנות הכשרה נפשית, כי האנשים נהגו להביע, של מצב הרוח.

נותני החסות הם מאוד דורשים בנות בדרך זו או אחרת לבזבז קרנות, הם לא יהיו, בסוף. זה לא משנה מגניב שלך, אבל אתה צריך להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר, ו תחרויות בתחום זה מספיקים. כמה צעדים, זה הפך להיות אמור להיות איך אנשים משמשים להביע, יריבים להרוויח ולשגר רחוק מאחור.

שלב מספר 1. לא עבור כל אחד ללא סוד עבור היכולות שלך

כמה נשים מכילות 50,000 רובל בחודש ושאר של 500,000. נותני חסות הם גם לדבר עם איך אנשים משמשים להיות לידי ביטוי על ידי שגשוג שונים. זה אפשרי כי אתה פשוט להעריך את היכולות שלך בעת בחירת קטגוריה של החבר 'ה. זה ראוי לציין baleiner על מיליארדים. חלב, לשים אותו מעט, לקרוע את החוויה ולנסות להסיט אדם קל יותר, למשל, הקבלן. כאשר אתה בטוח יותר בכוח שלנו, יהיה אפשרי סוף סוף ללכת למקסימום, כמו כולם יודעים, "דגים גדולים".

שלב מספר 2. לחסל פגמים

אנחנו מדברים הן מבחוץ ומוסר. עודף משקל, בעיות של בעיות, קשיים הכתבה, חוסר חוש סגנון - אתה יכול לעבוד על כל זה. הירשם בחדר הכושר, לבזבז שיעורים שפויים, לקחת כמה שיעורים מן הסטייליסט המקצועי לבקר את הקוסמטיקאי. אם אתה מתכנן מדי או גס, אז אתה צריך לעשות משהו מדי. זכור כי התוכן מחויב להיות ללא דופי בכל דבר.

מספר 3. לפתח את היכולת להיות מוזמן להיות סבלני

איכות זו היא קצת החוצה אם זה לא דרך אחת לומר שכולם אומרים החשובים ביותר עבור התוכן. החיצוני כפי שהיה, יהיו הרבה: ואת הציפייה של נותני החסות, המתחרים ונשים, וכפי שאנשים השתמשו בו כדי להביע, הרבה יותר. באופן כללי, יש צורך לצפות כאשר הוא חופשי של העסק שלה ולבסוף נתן לך תשומת לב לך. התוכן לא יכול להיות היסטרי ו קפריזית, זה לא את הפורמט של היחסים.

שלב 4. החינוך הוא ביסודו

בתוכן, לא משנה כמה מפתיע, למצוא נשים חכמות. השכלה גבוהה כמעט לכל נותני החסות מעת לעת הוא המצב העיקרי. העובדה היא כי נציגי ציד הקרקע החזק, כך, כפי שהופנך, הילדה היתה, על מה שדיבר. אם הנערה לא טובה, השיחה המרגשת לא עשתה את זה, זה נעשה, יבוא. גברים עשירים בעיקר הם אינטלקטואלים, כמו רבים הביעו אותו, הם מחפשים לוויה לעצמם.

קרא את המודעות, ספרים, ראה כיצד אנו מביעים, תוכניות חינוכיות, האזן לפודקאסטים. זה יהיה רע אם לא אמרו את מה שאתה יכול לגלות איך אנשים יכולים להשתמש כדי לבטא את האחרונה בתחומים שונים בכיוונים שונים. לא משנה מה מוזר, אבל תאמין לי, כמו התוכן שלך, זה יהיה הכרחי מאוד. דירות דיסקרטיות בתל אביב

שלב 5. כולם יודעים מה לבחור ארון בגדים

בתלבושות הוולגריות של התנור: חצאיות קצרות וגבוהות, המכסות את הטבור קלות. התוכן מחויב לשים אותו מעט, להיראות יפה, אבל עם כל הגון הזה. ואכן, לא וולגריות כי אלוהים אוסר על החווה הקולקטיבית בצורה של לא נדרש. רק מותרות ושיק.

שלב מספר 6. מעטים מאיתנו, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן מצביעים על פילגש באיכות גבוהה

זכור כל הזמן כי התוכן חייב להיות הטוב ביותר של הכל, כולל במין. למד, כפי שכולם אומרים, את התנוחות האחרונות ואת המנגנון המנגנון, כך נותן החסות, אפילו מחשבות לא נראה להחליף אותך עם אחר. בנוסף, להיות מוכן כל הזמן לבדיקות, כי גברים אוהבים את זה כל כך הרבה.

שלב 7. למד לשלוט על ההסתגלות

אני לא רוצה להתאהב בחסות, אז אתה לא יכול לטפל בזה בתור עבודה. המלונה כל הזמן עקב לשמור על רוח מפוכחת שִׁפּוּי. מטרתו היא לוודא יפה וחסרת דאגות. אם, לשים אותו מעט, לחבר את הרגשות של רגשות, אז הכל יכול להשתבש. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה תוכל לעשות את נותן החסות של המוח הוא סוף סוף סצינה של קנאה ופשוט סובלים. זה בסופו של דבר לסיים את הפער.

שלב 8. לספר את איכות המשמעת העצמית

אל תשכח כי אתה פוגש אנשים הגונים, כמו אנשים רבים חושבים, אדם קשה, ולא עם ילד חבר. אני באמת רוצה להדגיש מה לא מאחר לפגישות כל הזמן להבין את ההבטחה שלך. חסות - זה לא האדם שאיתו אתה יכול להיות סוער, כמו כולם אומרים, קל דעת. אני באמת רוצה להדגיש את מה שמאמין בכך עבודה. זכור שיש לך כסף רע בשביל זה.

שלב מספר 9. ואפילו לא צריך לומר כי הלמידה להיות נאמן ואמין

למרות העובדה שאתה בנוי עם חסות, אתה בנוי על איך רובנו משמשים לדבר, הבסיס המוניטרי, אתה לא חייב, כמו כולם אומר, הפגישה פתוחה תמיד עם מישהו, במיוחד אם זה נגד כיצד להתבטא, תרחיש כזה. אדם חייב להרגיש כל הזמן עם היחיד ואת המאהב ביותר.

שלב מספר 10.

הכן כל מה שאתה צריך כדי לחפש חסות. זהו השלב הקיצוני והמסונן ביותר. כדי להתחיל לחפש חיפוש הבוס, יש צורך לשים איידוף ולעשות הפעלה מקצועית צילום, כך שתוכל להציג את עצמך, איך אנחנו אקספרס, תמונות יפה, איך לעבוד, פרופיל משלו. כמו כן יש צורך בחשבון אתרי היכרויות בפלטפורמות מיוחדות עבור נותני חסות ותוכן.

על ידי השלמת צעדים רגילים אלה, אתה יכול לחפש אדם ללא רבב אשר ימשיך להיפתר על ידי כל הקשיים שלך. למעשה, אין כאן שום דבר מסובך, פשוט להיות בן לוויה הגון לבד שבחרת.

Просмотров: 90 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar